24 Şubat 2013 Pazar

0 Michelle Willingham - Yasak Tutkular


MacEgan Kardeşler serisinin ilk kitabı Yasak Tutkular... Öncelikle seri hakkında bilgi vereyim. Seri toplam 7 kitaptan oluşuyor ve tarihi aşk romanı ya da orta çağ dememiz daha doğru olur çünkü kontlar dükler değil savaşçılar klan liderleri falan var. Seri Harlequin'den çıkıyor ve kapaklar orjinal kitap kapaklar. Şahsen ben çok beğeniyorum kitap kapaklarını serinin ;)

Her neyse.. Yazarın ilk okuduğum kitabıydı ve diline hayran kaldım çünkü çok akıcı ve sürükleyici yazmanın yanında işlediği konu bütünlüğü ve kurgusu da çok güzeldi. Karakterleri çok güzel oturtmuştu çok beğendim.

Kieran'ın köle olması ama tavırlarında köleymiş gibi olmaması, İseult'un ise tavırları, oğlunu araması çok güzeldi. Genelde bu tür kitaplarda erkeklerin hep kadınlarının ilk erkeği olma isteği ve kadınlarının bakire olmasını gerektiğini okurken bu kitapta kadın karakterin bir oğlunun olması ve evlenmemiş olması kitabı benim gözümde ayrı bir yere taşıdı. Farklıydı ve bu yüzden de sevdim. Zaten erkek karaktere aşık olmamak elde değildi.

Savaş sahneleri vardı ve bu kısımları çok güzel işlemişti yazar ki keşke biraz daha uzun yazsaydı da okusaydık kaleminden diye düşündüm de...

Kitapta çok beğendiğim iki alıntı vardı... Kitabın sonlarına doğru o alıntıları sizlerle paylaşmak ve yorumumu bitirmek istiyorum. :))
***

"Sen ne yiyorsun?" diye soru kendi payını neredeyse bitirmek üzereyken. 
Atın sırtını silmekle uğraşan Kieran onu duymazdan geldi ama küçük kız kolay lokma değildi, sorusunu yineledi.
"Çok soru soran küçük kızları yiyorum," dedi Kieran.
Shannon genç adama kaşlarını çattı. "Bu hiç komik değil." Hemen ardından ekmeğinden bir parça koparıp Kieran'ın eline tutuşturdu. "Paylaşabiliriz."
Ekmek parçası, küçücük bir lokmadan ibaretti. Değil midesini doldurmak, ağzının içini bile doldurmazdı. Shannon'ın da fazla bir şey yemediğini biliyordu, bu yüzden davranışı Kieran'ı derinden etkilemişti. Daha önce kimse onun aç olup olmadığına aldırmamıştı. 
Tuniğini aşağı doğru çekildiğini hissedip baktı. Aidan da elindeki küçücük ekmek parçasını ona uzatıyordu. Hemen sonra sarsak adımlarla ateşin yanına döndü. Ekmek parçası içler acısı bir durumda olduğu halde Kirean hayır diyemedi. Her iki ekmek parçasını da birden ağzına attı. Ve hiç beklemediği bir şekilde bir doyum hissetti.

***
Bütün kitap boyunca okuduklarımızdan sonra bu satılar insanın yüzünde tatlı bir tebessüm bırakıyor. Kieran'ın yaşadıklarından sonra bu satırlar çok güzeldi.
Ve aşağıda paylaşacağım küçük satırda Shannon ve Aidan, Kieran'dan hikaye anlatmasını istiyor ve Kieran'ın anlattığı hikaye... Kahkaha attım okuduğumda :))
***

"Bir zamanlar, çok uzak diyarlarda bir prensesle bir savaşçı yaşarmış. 
Birlikte çok mutlu bir hayatları varmış. Son."

***
Bu kadar uzun bir yorum yaptıktan sonra sizlere okumanızı tavsiye ediyorum, seveceksiniz hele ki bu türü seviyorsanız...

Serisinin diğer kitapları şu şekilde:
  1. Yasak Tutkular
  2. Yasaklı Gelin
  3. Acılarla Gelen
  4. Şifalı Eller
  5. Sadece Sen
  6. MacEgan Olmak
  7. Warriors in Winter (henüz çevrilmedi)
Kitabın konusunu paylaşıyorum:
Kieran O Brannon sıradan bir köle değildi. 
Cesur, tehlikeli ve cüretkârdı…  
Hiçbir kadın onu ehlileştirilmeye cesaret edemezdi. 
Iseult MacFergus, bir savaşçının gücüne ve bir kralın onuruna sahip bu adamın çekimine kapılmıştı. Kaybolan oğlunu bulmak için bir tek Kieran’a güvenebilirdi. 
Kieran, erkek kardeşinin hayatını kurtarmak uğruna kendi özgürlüğünden vazgeçerek bir köle olmuştu. Her şeyden vazgeçtiği bir anda karşısına çıkan melek yüzlü, güzel Iseult onu tekrar hayata bağlamakla kalmayıp, kendisine de bağlamıştı. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın