1 Haziran 2020 Pazartesi

0 Mayıs 2020 - Neler Okudum ?

Sanırım bu sokağa çıkma yasakları, evde kalma durumları ve karantina en çok benim işime yaradı çünkü tek yaptığım birkaç saat çokça saat okumakla zaman geçirdim. Evde kalında bence yapılacak en güzel şey okumak ve izlemekti. Evet, kitaplardan uyarlama filmler de izledim ve onların yorumu da blogda yer alıyor :) 

Mayıs ayı benim şimdiye kadar en verimli ayımdı çünkü ciddi anlamda kendimi aşmışım okuduğum kitap sayısında. Daha önce hiç okumadığım kadar çok okumuşum ve inanılmaz mutlu etti bu durum beni keşke her ay böyle sayılara ulaşabilsem :) 

Toplamda 16 kitap okumuşum. Kendi rekorumu kırdım resmen :D Umarım Haziran ayında da böyle bir sonuç alırım ama hiç belli olmaz eden çalışma durumumuz biter de işe gitme durumuna geçersem bu sayı yine düşecektir diye düşünüyorum. :) 

Ayrıca 3 adet kitaplardan uyarlama film izledim. Bu ayda birkaç tane izlemeyi planlıyorum umarım zevkime göre bulabilirim birkaç uyarlama film ;) Tavsiyelere açığım :) 




Neler okuduğuma gelirsek; 

  1. Karen Marie Moning - Yenilmez Savaşçı           : Puanım 5/5 
  2. Karen Marie Moning - İskoçyalının Dokunuşu  : Puanım 5/5 
  3. Kristen Cast - Kehribar Dumanı                          : Puanım 3/5
  4. Kristen Cast - Kızıl Nehir                                   : Puanım 3/5
  5. Loretta Chase - İpeğin Fısıltısı                            : Puanım 4/5
  6. Emma Chase - Asil Teklif                                   : Puanım 5/5
  7. Emma Chase - Asil Aşk                                       : Puanım 5/5
  8. Emma Chase - Asil Duygular                              : Puanım 5/5
  9. Vi Keelan - En Güzel Hatam                              : Puanım 5/5
  10. Elizabeth Hoyt - Gizemli Sevgili                        : Puanım 4/5
  11. Gülşah Elikbank - Aşıklar Gece Ölür                 : Puanım 3/5
  12. Lisa Valdez - Tutku                                             : Puanım 4/5
  13. Lisa Valdez - Sabır                                              : Puanım 5/5
  14. Işılca - Köle                                                         : Puanım 5/5
  15. Işılca - Köle - İntikam                                         : Puanım 4/5
  16. Işılca - Köle - Aşk                                                : Puanım 5/5



Neler izlediklerime gelirsek; 

  • J. A. Redmerski'nin Sarai Kitabının Film Uyarlaması
  • Ben Sherwood'un The Death and Life of Charlie St Cloud Kitabının Film Uyarlaması
  • Jenny Han'ın Sevdiğim Tüm Erkeklere - Not Seni Hala Seviyorum Kitabının Film Uyarlaması


Bu ayı oldukça dolu geçirmiş olduğumu görüyorum ve bu beni oldukça memnun etti. Resmen evde kaldığım zamanı boş geçirmediğimi hissettirdi kendi açımdan. Umarım sizlerin de ayı bol kitaplı geçmiştir. :) 

Haziran ayı da daha bol kitaplı günlerde geçsin :) 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın