18 Ocak 2018 Perşembe

0 Jennifer L. Armentrout - Mücadele (Titan #3)


~~~*~~~
Aşk iyi olan her şeyin kaynağı olduğu gibi kötü olan her şeyin de kaynağıdır. Aşk Apollyon'un kaynağıdır.
~~~*~~~

Veee Titan Serisi'nin 3. kitabı da bitti ve şunu söylemeliyim ki kesinlikle Melez Sözleşmeleri givi değildi. Onun gibi olaylar olaylar ve beklenti tavandayken beklentiyi karşılayacak şekilde kurgu yoktu. Ama kıyaslama yapmadan okunduğunda ki ben öyle yaptım çünkü önceden uyarılmıştım beğenilebilecek bir kitap. 

Bu kadının okuduğum tam olara üşenmeyip saydım 19 kitabını okudum. Bu kitapla beraber 20 oldu. Artık bilirsiniz ki kadının kalemi iyi, kurguları ve karakterleri kitaplarını oldukça güzel yapıyor. Henüz okumadıysanız tavsiyemdir okuyun.

16 Ocak 2018 Salı

0 Jennifer L. Armentrout - Güç (Titan #2)


~~~*~~~
Tüm kehanetler yeniden yazılamk üzere tasarlanır. 
Hiçbir kader, feda edilen ya da pazarlığa tabi olan ne olursa olsun kesin değildir. 
Yapbozun tüm parçalarını bilmen mümkün değildir."
~~~*~~~

Dur durak bilmez Titan Serisi'nin 2. kitabı da bitti ve şunu söyleyebilirim mi son 100 sayfa nefes kesti hele son 20 sayfa... offf nasıl da müthişti.

Seth'in hikayesi bence asıl şimdi hareketlenmeye başladı çünkü kitabın sonunda o tanıdığımız güç ve eter delisi Seth ortaya çıktı o satırları okumak hoşuma gitti. Başlarda biraz klasik fantastik aşk romanı gibiydi. Josie'nin eğitimi, Alex ve Aiden'ın gelmesi falan... ama sonra diğer yarı tanrıları bulma yolculuğu sonunda olanlar... Titan Atlas ile olan savaş kısmı çok iyiydi. Bayıldım.

14 Ocak 2018 Pazar

1 Jennifer L. Armentrout - Geri Dönüş (Titan #1)


~~~*~~~
Josie'ye baktığımda tarihin tekerrür ettiğini düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum.
~~~*~~~

Ve bir Jennifer L. Armentrout kitabı - serisi ile karşınızdayım. 

Titan Serisi uzun zamandır okumak istediğim ama nedense bir türlü başlamadığım bir seriydi ve artık başladım kitapları peşpeşe okuyarak bitirme niyetindeyim tabi araya başka kitaplar soksamda mutlaka geri döneceğim.

9 Ocak 2018 Salı

6 F. Paul Wilson - Lanet (The ICE Sequence #1)


~~~*~~~
Görmek her zaman inanmak değildir ama görüyor ve inanıyordum. 
~~~*~~~

Ne kitaptı ama... Çıktığından beri ilgimi ve merakımı çeken bir kitaptı Lanet ve nedense daha çok gerilim ve biraz ürpertici bir gerilim beklemiştim kitaptan ama kendimi Dan Brown kitaplarından birinin filminin içinde buldum sanki. 

Cidden öyleydi. yani hiç Dan Brown okumadım ama filmlerini izliyorum ve şunu söyleyeyim ki bence onun türünde kurgular yaratan bir yazar bence. 

Ki kurgu süper! 

4 Ocak 2018 Perşembe

3 Jennifer Royce - İntikamla Gelen


~~~*~~~
"Sana inandığım gün dünya alevler içinde kalsın ve ben o ateşte yanayım."
"Yanıma gelirsen eğer dünyanın sonunu getirmeden de seni ateşler içinde bırakabilirim."
~~~*~~~

Ahhh şu çingeneler... :D İtiraf ediyorum bu kadar iyi olmasını beklemiyordum. Ne bu kadar asi, ele avuca sığmayan bir kadın karakter ne de bu kadar... Falcon'u tanımlayacak kelime bulamadım ama Kayla'nın sıttı bir erkek karekter beklemiyordum. 

Jennifer Royce... kadın senin kalemine bayılıyorum ben ama yaa... mutlaka yaz hiç durma, ara verme... sen kitapları basılmaya layık yazarlardan birisin. Özgün, akıcı ve sıkmayan kaleminle okuru tatmin eden kurgularınla kitapların süperin ötesinde. 

25 Aralık 2017 Pazartesi

6 Monica McCarty - İntikam (Highland Guard #4)


~~~*~~~
Savaş bir lağım çukurundan farksızdı. Herkes kirlenirdi. 
Herkes. 
~~~*~~~

Monica McCarty'nin yayınlanmış son kitabını da okumuş bulunuyorum. Evet seri devam etmeyecek ve evet bu seriyi deli gibi sevsem de ne yazık ki hasret kalacağız ama bu demek değil ki okumayacaktım. Bu kadının yarım kalacağını bilsem de serilerini okurum çünkü cidden süper yazıyor. 

İskoç Muhafız Alayı, orijinal dilindeki ismi ise Highland Guard Serisi'nin 4. kitabı serinin en güvensiz olduğu izlenimi veren sessiz ama bir o kadar ne yapacağı kestirilemeyen karakteri Lachlan MacRuairi yani nam-ı diyar 'Yılan'ının kitabıydı. 

20 Aralık 2017 Çarşamba

0 Monica McCarty - Gazap (Highland Guard #3)


~~~*~~~
Doğru olan ilk izlenimiydi: Arthur Campbell hep bir ayağı kanının dışında olan bir adamdı. Anna'ya asla muhtaç olduğu istikrarı sağlayamazdı. Bıraksa, yalnızca kalbini kırardı.
~~~*~~~

Veee Monica McCarty severler gelsinnn diyemeyeceğim... ama yine de gelsinler :) Her ne kadar Koridor Yayınları bu serinin devamını getirmeyecek olsa da çıkmış olan 4 kitabını okumamazlık yapamazdım çünkü kadının kalemine bayılıyorum. 

Monica McCarty'nin kitaplarındaki diğerlerinden ayıran en büyük özelliği geçmişte yaşanmış olan olayları biraz kurgusal hale getirip okurun önüne sunması. Evet biraz tarih kokuyor olsa da kitaplara aşkı öyle bir işliyordu ki eşsiz bir tat bırakıyor ağızda. Keşke serinin devamını okuyarak bu tadı devam ettirebilseydik...