3 Haziran 2015 Çarşamba

4 Laura Landon - Masum Yalan


Sessiz İntikam kitabıyla tanıdığımız yazar Laura Landon'ın ülkemizde yayınlanan ikinci kitabı Masum Yalan, yeni okuyabildiğim bir kitap.

Yazarın kurgu yeteneğini ve olayları ilerletme şeklini çok beğendiğimi söylemeliyim. İlk kitapta nasıl beklentilerimi karşıladıysa bunda da aynı şekilde karşıladı.

Normal bir aşk hikaye yazmak yerine biraz heyecan ve azıcık aykırılık da katıyor olması kitabı benim açımdan daha güzel bir seviyeye getiriyor. Normal de historical türündeki kitaplarda leydilerin yapmayı tercih etmeyeceği şeyleri yapıyor yazarın kadın karakterleri ve hiçbir zaman ezik modunda değiller bu yönden kitaplarını daha çok seviyorum.

Kitabın konusuna değinmek gerekirse: Leydi Grace evlenmek istemediği adamdan kaçınmak için bekaretini hiç tanımadığı bir adama verir, bakire olduğunu anlamayacağını umarak. Ama atladığı şey adamın bunu anlamış olması ve hamile kalmış olma ihtimali... Grace ile beraber olan Vincent, Grace'in masumiyetini almış olmanın verdiği sorumluluğu ve hamile olma ihtimali doğrultusunda onu bulmak için peşine düşer ve sadece onu bulmakla kalmaz onunla evlenmek ister derken hiçbir şey bu kadar basit olmaz. İşte tam bu kararların arkasında başka birileri bu evliliği istemez... onlar da bunu engellemek için ellerinden geleni yaparlar...

Yavaş yavaş filizlenen bir aşkı, korkuların ve endişelerin arasında birbirlerine sımsıkı sarılmış birbirlerine ihtiyaç duyan iki insanın aşkını okuyoruz. Bu aşka biraz heyecan adrenalin ve bilinmezlik de eklenince kitap tamda tadından geçilmeyecek bir hal alıyor.

Çok uzatmayacağım... kısacası eğer ben bir historical romance okuruyum, ya da ben tam bir aşk okuruyum diyorsanız ne bu kitabı kaçırın ne de Laura Landon'ın diğer kitaplarını kaçırın!

Şiddetle tavsiye ediyorum, bir el atın bu kadının kitaplarına ve bu kitaba!

Kitabın adı    : Masum Yalan
Orijinal adı   : Intimate Deception
Yazarı           : Laura Landon
Çevirmen      : Merve Altıparmak
Yayınevi        : Aspendos Yayınevi
Sayfa sayısı    : 336
Türü              : Tarihi Aşk Romanı / Historical Romance / Romantik

Kitabın tanıtım yazısı:

Leydi Grace Warren, babası onu ahlaksız bir adam olan Lord Fentington'a sattığında, kendisini sefil bir hayattan kurtarmak için esaslı bir hamle yapması gerektiğini biliyordu. Viktorya dönemi İngiltere'sinde bir kadını değerli kılan tek bir özelliği vardı: iffeti. İffeti olmadığı takdirde, onu ne Fentington ne de başka bir adam isteyecekti. Fakat en azından özgür olacaktı. Artık sıra o önemli geceyi yaşayabileceği bir adam bulmaktaydı; ona sorular sormayacak, başka isteklerde bulunmayacak bir adam... Çünkü her şeyini riske atmaya hazırlanan bir kadın için, bu görevi vereceği adam herhangi bir adam olamazdı.

Raeborn Dükü Vincent Germaine iki karısını da doğumda kaybettikten sonra bir daha asla evlenmeyeceğine dair yemin etmiştir. Bir vârise sahip olabilmesi için kaybedilen hayatlar nedeniyle suçluluk duygusu ve acı içinde yaşarken, ihtiyaçlarını artık yalnızca Londra'nın en tedbirli cariyeleriyle karşılamaktadır. Fakat büyüleyici bir yabancıyla geçirdiği tutkulu bir gecenin başka bir hayatı daha riske atmış olabileceğini öğrendiğinde Vincent, hiçbir şeyden şüphelenmeyen o kadını bulmak için yola koyulur ve karşısında eşsiz bir cesareti ve güzelliği olan güçlü bir kadın bulur. Peki, tüm zorluklara rağmen, çaresizlikleri tarafından bir araya getirilen bu iki yabancı gerçek aşkı bulabilecek mi?

4 yorum :

  1. Orijinal kapak daha güzelmiş ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende öyle düşünüyorum :) Dilerim yazarın diğer kitaplarında kapak tasarımı daha uygun olur kitaba :)

      Sil
  2. Evet,Sessiz İntikam'ı kısa süre önce okumuştum,kapağına aşık olup başlamıştım ona da. Ama isteklerimi tam karşılamamaıştı. Bu kitabı deneyebilirim ama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa niye karşılayamamıştı, ben çok beğenmiştim tam olarak beklentilerimi karşılayan bir kitaptı :) Bunu da bir deneyin bence beğenirsiniz, ben çok severek takip ediyorum yazarı :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın