28 Şubat 2016 Pazar

1 Ayşe Ebru Tezcan - Aşk Ateşi [ Çöl Rüyası #1 ]


~~*~~
"Eğer bu, sadece ihtişamlı ve şaşalı dünyaya karşı bir hayranlık değilse,kalbin ruhla bütünleştiğinde ortaya çıkan o çaresiz hastalığa yakalanmam kaçınılmazdı ve hastalığın ilacı benim için ulaşılmazken göz gere göre bunun beni yiyip bitirmesini nasıl beklerdim?"
~~*~~

Bir ara adından oldukça bahsettiren kitap Çöl Rüyası okundu bitti :) Kapak böyle güzel olunca içerisindeki adamında kapaktaki adam gibi olunca okumamak olmazdı zaten ;)

Tamam itiraf ediyorum kitabın kapağına vuruldum <3 nbsp="" p="">
Öncelikle söylemek istiyorum ki, kitabı okumaya başladığımda Harlequin'in şeyhli kitaplarına benzediğini düşündüm. Oradan çok çıkıyor bu tür kitaplar ve birkaç tanesini okumuşluğum vardır. Onların tarzındaydı ve itiraf etmek gerekirse şeyhli kitapları seviyorum :)

Ayşe Ebru Tezcan, kalemini beğendiğim zaman zaman sıkıcı gelecek satırlar olsa da genelde kitabını akıcı yazdığını düşündüğüm bir sonraki kitabını da okumak isteyeceğim bir yazar oldu kendisi.



Kitabın arka kapak tanıtımı pek açıklayıcı olmadığından dolayı size kısaca kitabın konusunu anlatarak yorumuma başlıyorum. Serap, Turizm İşletmeciliği öğrencisi olarak staja başladığında daha stajyer olmasına rağmen kendini sevdirmeyi başaran ve bildiği dillerle yerini belli eden Serap, stajına ünlü Dubaili iş adamı Omar'a İstanbul'u gezdirecekti. Omar'ı genç ve oldukça yakışıklı omasını beklemeyen Serap onu karşısında görünce şaşırsa da aralarında filizlenecek olan aşkın farkında değildi. Tıpkı Omar gibi... Omar'da Serap'ın para için her şeyi yapacak diğer kadınlar gibi düşünürken düşünceleri elinde patladı.

~~*~~
"Bir anda dünyama giren ve bir Arap masalından çıkma prensti sanki. Gözlerimi kamaştıran ve beni ihtişamlı büyüsüyle kendisine çeken. Ona öfkem sonsuzdu ama zaafım da öyle. Bu imtihanla nasıl başa çıkacaktım bilmiyordum."
~~*~~

Başından beri birbirlerinin aklında fazlasıyla yer edinen iki genç farkında olmadan bir aşkın tohumunu atmış birden yeşermesine sebep vermişlerdi..

Aralarındaki ilk etkileşim ikisini de ekseni etrafına alırken önlerinde çok büyük bir engel vardı! Kültür farklılığı, dil, aile yapısı...

Bütün bu engelleri, Omar ve Serap'ın aşkını konu alan kitap, İstanbul'un tarihi güzelliklerine değinirken aynı zamanda Dubai'ye de bir yolculuk yaptırıyor bize.

İtiraf ediyorum bir an için Serap'ı kıskandım. Omar gibi bir adamı kendine aşık ettiğinden değil... Dubai'yi gördüğünden :) Görmeyi istediğim yerlerden biridir de kendileri ;)

Neyse çok uzatıp konudan sapmayayım... :) Kitabı beğendim. Ancak bu kitabın dört dörtlük olduğu anlamına gelmiyor. Eksiklikleri vardı. Mesela duygulara daha önem verilip, okura hissettirilebilinirdi ya da birbirlerine çok çabuk aşık olunan iki karakterden çok yavaş yavaş filizlenen bir aşkı okuyabilirdik.

Kitabın sonunda ikinci kitabın sinyalleri verildi sanki, ikinci kitaba da şans verip okuyacağım. Kurgunun nasıl ilerleyeceğini merak ettiğim için okuyacağım.

Yeni yazarlarımızdan Ayşe Ebru Tezcan başarılarının devamını dilerim. Bir sonraki kitabının bundan daha iyi olmasını umuyorum. :)

Çöl Rüyası Serisi

~~*~~
"Seni seviyorum," diye fısıldadı Arapça. Yüzümü ellerinin arasına alıp dudaklarını bir saniye için dudaklarımdan ayırmıştı.
"Seni seviyorum," diye karşılık verdim ben de Türkçe. Biz iki faklı kültürün iki farklı milletin aşkla kavuşturduğu bir çifttik.
~~*~~


Kitabın adı      : Aşk Ateşi
Kitabın yazarı : Ayşe Ebru Tezcan
Seri bilgisi        : Çöl Rüyası #1
Yayınevi           : DEX Plus
Sayfa sayısı      : 376

Kitabın tanıtım yazısı :

Arap Ateşi Herkesi Kavuracak!

"Dünyaları versen beni satın alamazsın."
Dedi Serap.
"Yerinde olsam bu kadar büyük konuşmazdım."
Dedi Omar.
Omar hiç reddedilmemişti,
Serap hiç bu kadar asağılanmamıştı.
Ama aşk ateşi,
İstanbul Boğazı'ndan
bedevi çöllerine...
ikisini de yaktı.


1 yorum :

  1. Kitabı çok merak ettirdin yorumunla kapağı benide kendine aşık ettirdi.En kısa zamanda almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın