Bu ayı 6 kitapla bitirdim. Hedefim 10 kitaptı ama ne yazık ki tutturamadım, nedense okuyamadım ve bazen bir hafta aynı kitabı okuyarak geçirdim. Sanırım sıcaklar beni kötü etkiledi. Bilemiyorum...
Şimdi neler okuduğuma gelirsek;
- Sylvia Day - Arzulanan Kadın: Erotik Historical Romans türünde, Georgian Serisinin ilk kitabı ve puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız.
- Julia Quinn - Aşkın On Kanunu: Historical Romans türünde ve Bevelstoke Serisinin 3. kitabı, puanım 4/5 Yorum için Tıklayınız.
- Sebastian Fitzek - Yolcu 23: Psikolojik Gerilim türünde, puanım ise 5/5. Yorum için Tıklayınız.
- Larissa Ione - Limos: Fantastik romans türünde ve Mahşerin 4 Atıısı serisinin ikinci kitabı, puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız.
- Nora Roberts - Çıplak Ölüm: Romanstik suspense dedikleri romantik gerilim türünde. Ölüm Serisinin (Eve Dallas) ilk kitabı ve Puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız.
- Nora Roberts- Görkemli Ölüm: Romanstik suspense dedikleri romantik gerilim türünde. Ölüm Serisinin (Eve Dallas) 2. kitabı ve puanım 5/5 : Yorum için Tıklayınız.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın