3 Ağustos 2019 Cumartesi

0 Temmuz - 2019 Neler Okudum?


Bu ayı 6 kitapla bitirdim. Hedefim 10 kitaptı ama ne yazık ki tutturamadım, nedense okuyamadım ve bazen bir hafta aynı kitabı okuyarak geçirdim. Sanırım sıcaklar beni kötü etkiledi. Bilemiyorum... 

Şimdi neler okuduğuma gelirsek; 


  • Sylvia Day - Arzulanan Kadın: Erotik Historical Romans türünde, Georgian Serisinin ilk kitabı ve puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız

  • Julia Quinn - Aşkın On Kanunu: Historical Romans türünde ve Bevelstoke Serisinin 3. kitabı, puanım 4/5  Yorum için Tıklayınız.   


  • Larissa Ione - Limos: Fantastik romans türünde ve Mahşerin 4 Atıısı serisinin ikinci kitabı, puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız.   

  • Nora Roberts - Çıplak Ölüm: Romanstik suspense dedikleri romantik gerilim türünde. Ölüm Serisinin (Eve Dallas) ilk kitabı ve Puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız.  

  • Nora Roberts- Görkemli Ölüm: Romanstik suspense dedikleri romantik gerilim türünde. Ölüm Serisinin (Eve Dallas) 2. kitabı ve puanım 5/5 : Yorum için Tıklayınız.



Umarım ağustos ayında daha fazla kitap okuyabilirim :) 




Umarım sizin de aylarınız bol kitaplı geçiyordur.



Okumayı bırakmayın :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın