14 Ağustos 2020 Cuma

7 Yeni Kitaplarım - Ağustos 2020

Bu ayki siparişimi sanırım azıcık abarttım diyeceğim ama ortala aldığım kadar kitabı bu sefer tek severde aldım. İyi mi yaptım kötü mü bilemiyorum çünkü yayınevleri sağ olsun hala beklediğim ya da ilgimi çeken kitapları çıkarmaya devam ediyorlar. 

İnci ne yapsın? Almaktan başka? 

Bir sonraki siparişim de muhtemelen oldukça kalabalık olacak, şimdiden baya kitabı sepete ekledim tabi elemeler de yapacağım... 

Neyse, şimdiden bir sonrakini düşünmeyeyim de yeni kitaplarımın heyecanını yaşayayım. 

Bu seferki alışverişim hem kitapyurdu.com hem de kitapsepeti.com adreslerinden. Kitapyurdu'ndan düzenli olarak her ay mutlaka alışveriş yapıyorum ama bu sefer Kitapsepeti'ni de denemek istedim. Biliyor muşunu bilmiyorum ama okuoku.com isim değiştirerek kitapsepeti.com oldu. Bu yüzden gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz. 

Resmin sağında görülenler kitapyurdundan solunda görülenler de kitapsepetinden aldım. Ayrıca kitapsepetinin sevimli ayraçlarına da bayıldım. Sırf onlar için bir kez daha alışveriş yapasım var oradan :D 

Neler aldığımı karışık bir şekilde sıralayacağım. Aralarında öncelik vereceklerim de var ayrıca bu yüzden yakın zamanda yorumlarını görürsünüz diye düşünüyorum.

Neler aldığıma gelirsek; 

  • Karanlığın Şarkısı - Marci Lyn Curtis - Yabancı Yayınları 
  • Makul Şüphe - Withney G. - Yabancı Yayınları
  • Sahte Balayı - Christina Lauren - Yabancı Yayınları
  • Ev Arkadaşı - Beth O'Leary - DEX
  • Dört Ölü Kraliçe - Astrid Scholte - Yabancı Yayınları
  • Lanetli - yazar: Thomas Weeler - çizer: Frank Miller - İthaki
  • Çapkın Centilmen - Stephanie Laurens - Artemis
  • Çizgili Pijamalı Çocuk - John Boyne - Tudem Yayınları
  • Kader - Amanda Hocking - Artemis 

Çizgili Pijamalı Çocuk kitabından 2. kez aldım sebebi ise kuzenime hediye edeceğim. O kitabı beraber okuyacağız. Kendisine okuma alışkanlığını bu şekilde edineceğine inanıyorum. Ne dersiniz işe yarar mı? 

Aralarında özellikle merak ettikleriniz ya da okuduklarınız varsa yoruma beklerim :)







7 yorum :

  1. dört ölü kraliçenin ismi bana ilginc geldi , merak ettim doğrusu . keyifli okumalar bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da oldukça ilginç geldiği için aldım umarım güzel bir kurgu çıkar. Teşekkürler <3

      Sil
  2. Çizgili pijamalı çocuk un filmini izlemiştim. Oradaki acı bana yettiği için kitabını okumaya yeltenmedim. Keyifli okumalar dilerim ve ayracınız çok şık, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi olduğunu bilmiyordum, izleyeceğim mutlaka ben de. Teşekkür ederim ben de çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  3. Makul şüpheyi merak ediyorum görmüştüm ama henüz almadım seri mi acaba? bu kitapla ilgili yorumunuzu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kitap, normalde 3 kitaplık seri ama orjinalinde kitaplar çok kısa olduğu için yayınvi yanılmıyorsam tek kitapla topladı hepsini

      Sil
  4. Teşekkürler okuyunca yorumunuzu bekliyorum en kısa zamanda

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın