27 Ağustos 2020 Perşembe

0 Yeni Kitaplarım - Ağustos 2020

Dur durak bilmiyorum cidden. Ama bu seferki kitap alışverişim kendim için değil daha çok kuzenim içindi, çünkü 14 yaşındaki kuzenim Umut'un kitap okuma alışkanlığı edinmesi için beraber kitap okuyoruz her akşam. Ben de onun için alışveriş yaptım. 

Aslında itiraf edeyim kuzenimi de kendime kitap almak için bahane etmiş olabilirim çünkü kendime de aldım :) almadan duramazdım zaten :D 

Bu arada kuzenim 14 yaşında ve ben bu yaştaki gençlerin neler okuduğuna dair pek bilgi sahibi değilim tavsiyelere açığım :) 

Ayrıca aldığım kitapların videolarını çekip youtube yüklemeye başladım. Videoyu yorumun en altına bırakacağım. Abone olup, izlerseniz memnun olurum :) Bu konularda da tavsiyeye açığım çünkü ilk defa böyle bir şeye kalkıştım :) 

Bu arada kitaplarımı okuokudan aldım ve alışverişime Charles Darwin kitabını hediye gönderdiler. Julie Garwood'u da Zebramodan aldım. 


Neler aldığıma gelirsek; 
  • İçimdeki Müzik - Sharon M. Draper 
  • Sahibini Bekleyen Köpek Hachiko - Luis Prats Martinez
  • Zamansız Fırtına - Linda Howard 
  • Kalp Hırsızı- Julie Garwood
  • Bilimin Devleri Charles Darwin - Kathleen Krull

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklemedeyim. 


Videom da aşağıda :) 









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın