24 Mart 2021 Çarşamba

0 Yeni Kitaplarım - Mart 2021

Bu ayki son alışverişim de elime hafta sonu geçti. Tabi ben anca fırsat bulup yazıyorum bu postu. 

kitapsepeti.com adresinden yaptım alışverişimi ve her alışverişlerine hediye kitap veriyorlar ben de bu sefer Tom Sawyer'ın Maceraları'nı seçtim. Tabi ki bu da henüz orta okul öğrencisi olan kuzenime hediye edilecek :) Benim alışverişlerimde kendisine de kitaplar gidiyor :D 

Çok merak ettiğim kitaplar vardı, çıkmasını beklediklerim... onları aldım ama tabi merak ettiğim Artemis'ten çıkan serinin de iki kitabını aldım. Şeytan seriyi tamamlamam için dürtüyor ama direniyorum. Ya beğenmezsem seriyi boşa almayayım diye ama ne yapacağıma karar veremiyorum. 

Özelikle de soruyorum sizlere Mistik ve Gezgin serisini okuduysanız yorumlarınızı bekliyorum çünkü kendimi biliyorum muhtemelen bir iki aya seriyi tamamlayacağım. :) 

Neyse.. 

Neler aldığıma gelirsek; 

  • Davetli Listesi 
  • Asla Ders Almayacaklar
  • Hasat
  • Mistik ve Gezgin
  • On Üçüncü Ev
  • Tom Sawyer'ın Maceraları


Okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.  :)




 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın