1 Mart 2021 Pazartesi

0 Neler Okudum - Şubat 2021

Şubat ayında okuduklarımla karşınızdayım. Bence oldukça iyi bir okuma ayı geçirdiğimi düşünüyorum. Yine çeşit çeşit kitaplar okudum ve aralarında sevdiklerim olduğu gibi sevmediklerim de vardı. Ama geneli sevdiğim kitaplardan oluştu.  

Toplamda 10 kitap okudum. Normalde 8-9 kitaplık standartımı aştım ve 10 tane okumuş olmak benim için büyük mutluluktu. Umarım mart ayı da öyle olur. :) 

Tabi sadece okuyarak zaman geçirmedim, her ay düzenli yapmaya çalıştığım röportajlarımda şubat ayında bana Güneş Demirel zaman ayırdı ve kendisiyle çok güzel sohbet tadında bir röportaj yaptım. Oldukça da keyif aldım. 

Okumamış olanlar için aşağıda link bırakacağım. 

Ayrıca her yorum blogda detaylı bir şekilde yer alıyor. 


Şubat ayında neler okudum; 

  • Işılca - Ebru = Puanım : 4/5
  • Virgina Henley - Kalp Hırsızı  = Puanım : 2,5/5
  • Raphaelle Giordano - Mutluluk Sen Hayatını Değiştirince Gelir  = Puanım : 4/5
  • Jennifer L. Armrntrout - En Aydınlık Gölge = Puanım : 5/5
  • Jennifer Royce - İntikamla Gelen  = Puanım : 5/5
  • Elle Kennedy - Risk  = Puanım : 5/5
  • Elle Kennedy - Oyun  = Puanım : 5/5
  • T. Christian Miller & Ken Armstrong - İnanılmaz = Puanım : 3/5
  • Amanda Hocking - Yemin = Puanım : 3,5/5
  • Aşkın Nur Karataş - Hırçın = Puanım : 5/5


Röportajlarım; 

  • Güneş Demirel ile Röportajımız: TIK


İşte benim ayım böyle geçti. Sizlerin ocak ayı nasıl geçti? Kaç kitap okudunuz? 

 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın