11 Eylül 2019 Çarşamba

0 ALINTI // Moira Young - Asi Yürek

Toz Diyarı serisine son sürat devam ederken 2. kitap Asi Yürek de bitti. Size de yine bir sürü alıntı yazmaya geldim. Bir önceki yazıda kitaba dair yorumumu bulabilirsiniz ama ben yine de aşağıya link bırakıyorum. :)

Kitabın yorumu için bu linke tıklayınız :)

Bu seri distopya, fantastik ve bilim kurgu arasında yer alan bir seri. Bu türleri seviyorsanız deneyin derim :) 



"Buna inanamıyorum!" Molly elini bar tezgahına vuruyor. "Vay canına, Jack, kim o?"

"Ne? Sen neden bahsediyorsun?"

"Anlamamazlıktan gelme, seni çok iyi tanıyorum. Kim? O kız kim?" Molly boynumda asılı deri kayışı fark ediyor. "Ya bu nedir?" Gömleğinin içinde gizli bir kalptaşını bir çekişte çıkıyor.

Bakışını taşa sabitliyor. "Bir kalp taşı," deyip Jack'e meraklı gözlerle bakıyor. "Kız sana bir kalptaşı vermiş."

"Belki buldum onu."

"Ah, hayır. Kızı yüzünde görebiliyorum Jack. Gözlerinde görebiliyorum."

"Neden bahsettiğini bilmiyorum."

"Heyi beni unuttun galiba? Biz numara yapmayız. Bilirsin, bunun çok ötesindeyiz. Seni tanıdım tanıyalı kalbinin kapısını sımsıkı kilitli, anahtarını da saklı tuttun, Jack. Kız onu bulmuş gibi geldi bana."

Jack hiçbir şey söylemiyor. Molly bekliyor.

"Anahtarlar onun tarzı değildir," diyor Jack. "Kapıyı tekmeleyerek kırar."

"Onu seviyorsun."



***************


"Jack serserinin teki, kesinlikle. Şimdiye dek Büyük Su'ya varmış olmalı. Muhtemelen uzun süredir oradadır. Gelmediğimizi düşünüyordur. Onun... onun bizi bekleyeceğini tahmin ediyor musun? Bekleyecek, değil mi?"

"Orada olacak," diyorum. "Jack'in sözünü tuttuğunu biliyorsun."



***************


"Sen ve senin aptalca fikirlerin."

"Eğer bu o kadar aptalcaysa, o zaman niye buradasın? Neden geldin, Lugh?"

"Çünkü Jack konusunda haklı olduğumu anlayacaksın. Ve bunu anladığında seni kaldırmama ihtiyaç duyacaksın."

"Cehenneme git."

"Gitmeme gerek yok. Zaten oradayım."



***************


"iki gün içerisinde Ümitsiz Vaka'da olmak istiyorsanız ne yapıp edip sizi oraya götüreceğim."

"Bu hızda değil ama. Senin bu uyuz hayvanın daha hızlı gidemez mi?"

"Eskilerin bir kitabı asla kapağıyla yargılama sözünü duydun mu hiç?"

"hayır.

"Peki, kulağına küpe olsun."


***************


Şu anda, çadırın dışındaki dünya yok. DeMalo ve benim dışımda herkes ve her şey yok olmuş, gözden kaybolmuş gibi. Ve birdenbire, olmayı istediğim yerin burası olduğunu fark ediyorum. Tam burada ve şuan da...

Bütün yollar aynı yere çıkıyor. 



***************


"Aslında büyük bir acı duyuyorum. Sevdiğim biri yeni ölmüş gibi. Biraz evvel söylediklerimin farkındayım ama gördüklerimden ötürü memnunum."

"Acı duymak iyidir. Bu doğru. Fakat bu duyguları kullanman ve eyleme dönüştürmen gerekiyor. Tıpkı erkek kardeşini kurtarmak için yaptıkların gibi. İçinde böyle bir kuvvete, böyle bir cesarete, böyle bir güce sahipsin. Boğulmana asla izin veremezdim. Seni bekliyordum."

"Beni mi bekliyordun?"

"Ömrüm boyunca bekledim."



***************


"Bunu söylemeyi düşünmek bile bencilliğimden, biliyorum. Gökyüzünden yıldızları toplayıp ayaklarına serecek bir adamı hak ediyorsun. Bense kapıdan çıkarken onlara basan bir adamım. Sana sunabileceğim hiçbir şey yok. Ben sadece senin için hissettiklerimin değişmediğini bilmeni istiyorum. Hayır, aslında bu doğru değil. Çünkü değişti, güçlendi. Ruhuma işledin, Saba."






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın