1 Eylül 2019 Pazar

6 Ağustos - 2019 / Neler Okudum?

Bence ağustos ayı benim için oldukça verimli geçti. İnstagramda katıldığım etkinlikler bahanesiyle biraz daha fazla kitap okudum. Bu sırada da okumak istediğim ve ertelediğim kitapları da araya sokuşturmama neden oldu ve bu durum oldukça hoşuma gitti.

Bu arada instagramda her ay historical okuma grubu kurdum ve #illekitap #illekitaplahistoricalokuyoruz hashtagları ile okuyoruz. olur da okursanız etiketlemeyi unutmayın ;)

Çok çeşitli bir okuma ayı geçirdim yine. Fantastikten gerilime, korkudan aşka her türe el attım. Bazılarını çok sevdim bazılarını hiç sevmedim ve yarım bırakamayacağım için de bitirmek bir ölüm oldu benim için ne yazık ki.

Toplamda 9 kitap okudum, kimi ince kimi kalındı ama genel olarak 9 kitap bitirdim.

9 kitap ve toplam da 2743 sayfa okudum. Sayfaya vurunca az göründü gözüme ama neyse.


Şimdi neler okuduğuma gelirsek;


  • Nora Roberts - Ölümsüz Ölüm            => puanım 5/5     
  • Larissa Ione - Thanatos                        => puanım 5/5     
  • Larissa Ione - Reseph                           => puanım 5/5     
  • John William Polidori - Vampir            => puanım 4/5    
  • Stephen Graham Jones - Melezler         => puanım 2/5     
  • J. R. R. Tolkien - Beren ile Luthien       => puanım 3,5/5  
  • Stephen King - Kurtadamın Döngüsü   => puanım 4/5     
  • Sylvia Day - Tutku Oyunları                 => puanım 5/5     
  • Sylvia Day - Beni Baştan Çıkar             => puanım 5/5      



Umarım sizin de aylarınız bol kitaplı geçiyordur.



Okumayı bırakmayın :) 

6 yorum :

  1. Bana göre çok çok iyi:) Eylül'de daha fazlası olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kaç kitap? İnşallah olacak hedefim bu sefer 10 kitap :D

      Sil
  2. Çok iyi :) Dahası da olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Dokuz kitap oldukça güzel bir rakam. Kitaplar hakkında pek bir yorum yapamayacağım. Zira okuma tarzlarımız biraz farklı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 hedefim bu ay için daha yüksek bakalım tutturabilecek miyim :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın