7 Şubat 2020 Cuma

2 Yeni Kitaplarım - Şubat 2020

Normalde ocak ayında verdiğim bir siparişti ama temin edilmesi gelmesi şubatı buldu. Dolayısıyla ben de daha yeni paylaşabiliyorum.

Açıkçası bu siparişi tek bir kitap için verdim demek isterdim ama ne yazık ki radarımdaki kitaplardı ve daha fazla almadan duramadım. En iyisi gözüm hep onlarda olacağına rafımda dursunlar dedim. Genelde siparişlerimi kitapyurdu, kitap365 adreslerinden yapıyorum ve bu siparişim de kitapyurdu'ndandı. İndirimleri takip ederseniz, bence gayet uyguna alabilmeniz mümkün ;)

Zambak Baharı'nı hazır yazarımızla röportaj yapmışken ve bu kadar bahsedilmişken okumadan geçemezdim.
Historical sever olarak V. Alexander kitabını almazsam ölürdüm meraktan :D serinin diğer kitaplarını okudum bunu da okumak zorundaydım :D
Savaş Atı ise tamamen tesadüf oldu, annem filmini izlemiş ve bahsetti sonra filme bakayım derken bir baktım kitabı varmış. Filmden önce kitabını okuyayım dedim. Dramatik ama muhteşem bir öyküsü varmış. Filmleri zor beğenen bir annem var bu filmi beğendiyse kitabı muhteşem olmalı :)


Neler aldığıma liste olarak yazmak gerekirse; 

  • Victoria Alexander -  Evlilik Dersi
  • M. A. Lemariz - Zambak Baharı
  • Michael Morpurgo - Savaş Atı

En az birini bu ay okumayı planlıyorum. Bakalım listeme yetişecek mi?

Okuduklarınız varsa yorum beklerim :)



2 yorum :

  1. okuduğum yok ama yetişirse Zambak Baharı'nı okuyacağım ben de abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ediyorum o kitabı bende, yazarın kalemini çok sevdim su gibi akıyor :D

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın