1 Şubat 2020 Cumartesi

0 Ocak 2020 - Neler Okudum ?

Ne kadar çırpınırsam çırpınayım bir ayda en az 6 en fazla 8 kitap okuyorum. Okuyanlara da hayranım açıkçası. 

Neyse, bu ayı da 6 kitapla kapattım. Yine Türk ve Yabancı Yazar karışık okudum ama şöyle bir baktığımda sadece bir tane yabancı yazar okumuş olduğumu görüyorum. Resmen Türk yazar çıkartması yapmışım bu ay, ama en azından elimdeki Türk yazar kitaplarının bir kısmını tüketmiş oldum. 

Tabi bu ayı sadece kitap okuyarak geçirmedim. Bir de sizler için yeni kitabı Zambak Baharı'nın raflarda yerini aldığı sıralarda M. A. Lemariz ile röportaj yaptım. Röportajın linkini de aşağıya bırakacağım :) Okumak isteyenler tıklayabilir :) 

Genel olarak okuduğum kitaplara 3-5 arasında puan vermişim. Ancak geneline 5 vermişim. Baya severek okudum bu ay seçtiğim kitapları. 

Neyse size bu ayın kitaplarının ve röportajının linkini aşağıda veriyorum :) 


  • Büşra Toraman - Zincirlenmiş Kalpler                              : puanım 5/5
  • Sümeyye Demirkan - Veda Caddesi Cevf                           : puanım 3/5
  • Rita Hunter - Aşkın Ateşi                                                     : puanım 5/5
  • Jan-Philipp Sendker - Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler   : puanım 4/5 
  • M. A. Lemariz - Maske                                                         : puanım 5/5   
  • M. A. Lemariz - Yoksun                                                        : puanım 5/5 

M. A. Lemariz Röportajı için: TIKLAYINIZ!



Bu yıl umarım sizler için bol kitaplı geçer, sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim sizlere :) 


                             Okumayı bırakmayın :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın