27 Haziran 2022 Pazartesi

0 Yeni Kitaplarım - 2022

Tatilden döner dönmez ilk yazım yeni kitaplarımla ilgili oluyor :) Ama kargolarım henüz dönmeden gelince ve ben de bugün onları elime alınca yazmazsam olmazdı değil mi :) 

Öncelikle Aslıhan Güngör'ün kitaplarını yayınevinin instagramda düzenlediği çekilişten kazandım. Arkadaşım Halime okumayı çok istiyordu bu seriyi ona hediye edeceğim ama önce ben okuyabilirim :D Hazır elime gelmiş okumadan göndermeyeyim değil mi? ;) 

Nora Roberts ve Nadia Hashimi kitaplarını ise kitapyurdu.com dan sipariş verdim. Kitapları cumartesi sipariş verdim ve şansıma bugün geldi. Hemen temin edilip kargoya verilmişti böylesine hızlı olunacağını düşünmemiştim ama tatil sonrası sendromumu baya yok etti :) 

Nora Roberts'ın çıkan kitap Ölüm Serisi'nin 20. kitabı olduğunu söylemeliyim. Evet kitaplar bizde inanılmaz yavaş hızla çıkıyor ama şuanda tamamen en azından çıkıyor modundayız. 

Neler aldım;

  • Nora Roberts - Gölge Ölüm
  • Nadia Hashimi - Yıldızlara Gülümseyen Kız
  • Aslıhan Güngör - Efsane
  • Aslıhan Güngör - Esmerim Lal 

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum :) 






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın