4 Haziran 2022 Cumartesi

0 Mayıs Ayı Nasıl Geçti?

Selam :) 

Bu ayın nasıl geçtiğiyle ilgili yazı için biraz geç kaldım ama anca fırsat bulabildim. 

Bol kitaplı bir ay geçirdim demeyi çok isterdim ancak ne yazık ki öyle olmadı ama yine de eski okumama yavaş yavaş dönüyordum ki yaz geldi yine tatillerden falan vakit bulamayacağım okumaya ama olsun :) 

Bir sürü yeni kitap aldım, birkaç kitap okudum ve bir dizi bitirdim. Şöyle bir bakıldığında yine de fena bir ay değil gibi ne dersiniz :) 

Aldığım kitapların neler olduğunu blogda yazdım. Kitap alışverişi kategorisinde bulabilirsiniz. ;) 

Okuduğum kitaplara dair yorumlar da blogda yer alıyor ancak onların tek tek linkini veremeyeceğim bu yüzden kısaca kaç puan verdiğimi yazıp geçeceğim ;) 

Bir de izlediğim dizi için bir link bırakacağım aşağıya ;) 

Neler okudum;

  • Puanım : 3/5      //   Sarah MacLean - Tehlikeli Düşler
  • Puanım : 5/5      //   Emma Chase - Onay
  • Puanım : 4/5      //   Lynn Painter - Filmlerden Daha Güzel
  • Puanım : 5/5      //   Danielle Lori - En Tatlı Kaçış
  • Puanım : 4/5      //   Danielle Lori - En Çılgın Takıntı
  • Puanım : 5/5      //   Sally Coulthard - Çiçeklerin Dili


Ne İzledim 





Bol kitaplı ve cıvıl cıvıl bir ay geçirmenizi dilerim :)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın