1 Nisan 2014 Salı

10 Fatih Murat Arsal - Zor Kadın [Zoraki Koca #3]


Allah'ım bu nasıl bir kitaptı ya! Açıkçası hayal kırıklığına uğradım! Fatih hocanın kalemine tapan biri olarak hiç beğenmedim! Ya nasıl bu kadar kalemini basit düzeye indirgeyebildi anlamadım. O kadar sıkıldım ki okurken normalde post it kaynayan kitaplarınıza o kadar alışmıştım ki bu kitap... diyecek söz bulamıyorum. Keşke...

Keşke...

Keşke bu kadar sert bir 1 nisan şakası yapmasaydı bu okurunuz :D

Şaka tabi ki :) Bu kitabı aslında dün bitirdim ama yorgunluktan bugüne kaldı yorumu ve iyi ki de kalmış yani :) Açıkçası Fatih hocanın ve fanlarının şu ilk satırı okurken ki yüz ifadelerini merak ediyorum :) Kesin fanlar beni topa koyarlar :D Tamam kendim kaşındım :) kabul ediyorum :)

Şimdi ciddi ciddi yorumuma geçerek kitabı beğendiğimi söyleyeyim :) Yine tipik FMArsal kalemi ve yine güzel bir aşk hikayesi :) Gerçi bu diğer kitaplarındaki gibi heyecanlı olmadı benim için çünkü ne olacağını biliyordum. Yazarımız facebook sayfasında yayınlamıştı bu kitabı ve keyifle okumuş Ateş'e saydırmış, Ecrin'e hayran kalmıştım ve şimdi tekrardan okurken sonunda neler olacağını bilerek okumanın da farklı tatları olduğunu keşfettim. Mesela Ateş hiç de beğenilecek bir adam değilmiş. Neyse o kısma sonra geleceğim :)

Öncelikle kitapta Kara'yı ve Selim'i görmek çok güzeldi. Selim benim Tahir'den ve Doğan'dan sonraki favori erkek'im :) aslında üçünün de yeri ayrı ama bunlar gözümde bir taneler ahhh tabi bir de Ataman ya da Turgut mu deseydim o var :D onları da bir kitap olarak okusaydık çok fena olacaktı :)

Konuyu dağıttım yine =)

Neyse, ben bu karakterleri görmekten memnun oldum açıkçası bu yüzden zaten Fatih hocanın kalemini ve kitaplarını daha ayrı bir seviyorum. Adam resmen karakterler benim ister arkadaş yaparım ister düşman diyerek hepsini arkadaş yapmış :) bence iyi de yapmış :) Şahsen Tahir'in düşmanı olarak görmek istemem Selim'i :)

Bak ya yine dağıldım hemen toparlanıp kitaba dönüyorum.

FMArsal fanlarına özel olarak sormak istiyorum. Hiç nefret ettiğiniz, sevmediğiniz bir FMArsal erkeği var mı? Ben cevaplayayım önce.... benim artık var! Cidden ilk okuduğumda değil ama bu okumam da cidden Ateş'e ısınamadım. Adam ciddi anlamda odunun teki ya! Nerede o okuduğumuz Tahir, Doğan... nerede bir Tamer... tamam onlar gibi olsun demiyorum herkesin ayrı bir karakteri var ama sen git yontulmamış bir odun da olma! Cidden hiç hoşlanmadığım bir karakter oldu kendisi... Tam bir sinir kaynağı... Ecrin'e acıdım onun gibi biriyle bir ömür geçirecek olmasına... hayır aşık olsa ki kaç yazar :P

Şimdi bütün sinirimi dökerken kitabı anlatırım korkusuyla susuyorum ama demeden geçemeyeceğim. Ecrin'e söylediği onca şeyi bana söylemiş olsaydı değil aşkımdan affetmek, gururumdan onu süründürürdüm!

Şimdi sevdiğim alıntıları sizlerle paylaşmak istiyorum :) eeee alıntısız bir FMArsal kitabı yorumlanmaz değil mi ama :)


"Bence senin de bir şeyler yemeğe ihtiyacın var küçük hanım. Fazla zayıfsın. Hem yemek yeriz... hem iş konuşuruz... hem de belki seni etkilemenin bir yolunu bulurum..."

"An...anlamadım?"

"Bende öyle! Ben de anlamadım! Bana neden böylesine değişik ve...böylesine...çekici geldiğini... hiç bilmiyorum!"


"Gece eve geldiğiniz de sizi karşılayacak biri olsa fena olmazdı ama?"

"Beni karşılayan bir kadın var zaten!.."

"Ah! Berna Hanım!.. Nasıl unuturum? Ama Berna Hanım soğuk gecelerde sizi sıcak tutabiliyor mu?"

"Salep hazırlıyor!"

"Hastalandığınızda size gözü gibi bakıyor mu?"

"Üç büyük şehirde hastanem var benim..."


"Sevgiden de korkuyorsunuz değil mi?" diye fısıldadı Ecrin.

"Anlamadım?"

""İçinde sevgi geçen bir şey sizi ürkütüyor."

"Hiç de bile! Sevgi ile aram iyidir benim!"

""Öyle mi? Bir örnek verin bakalım?"

"Spor arabamı seviyorum mesela? Yeni uçağımı...yatımı..."


"Evlenmeyi kabul ediyor musun?"

"Şey..." dedi Ecrin kararsızca. "İyi bir fikir gibi... Ama kabul edebilmem için... önce teklif etmeniz gerekmez mi?"

"Seni lanet olasıca kadın! Benimle oynama artık! Ya kabul et... ya da etme! Tüm yapacağın 'evet' ya da 'hayır' demek!"


"Keşke bu kadar zengin ve ünlü birisi olmasaydınız! Bu evliliği herkes merak edecek. Aniden evlenmemizi açıklamak zor olacak. Belki de herkes para için sizinle evlendiğimi düşünecek."

"Bu doğru değil mi?"

"Doğru ama...herkesin bilmesine gerek yok ki!" Sıkıntıyla onun yakışıklı yüzüne baktı. "Siz ne diyeceksiniz çevrenizdekilere?"

Ateş alaycı bir şekilde gülümsedi. 

"Senin dediğini..."

"Ben ne dedim ki?"

"Bana soran olursa eğer... bal gözlü bir kıza aşık olduğumu ve onunla evlenmek için acele ettiğimi söyleyeceğim..."


Kırkına merdiven dayamış bir adam olarak hiçbir zaman, bir kadın için bu kadar değişik duygular hissetmemişti. Ecrin çok farklıydı. En azından genç adamın yüreğinde farklı duygular uyandırıyordu. 

Ve... genç adam hayatında ilk kez... korkuyordu.



"Seni kaybetmeyi nasıl göze alırım, değil mi? Ne de olsa, sevgiye inanmayan bir koca bulmuşum!.. Bir bebeği değil istemek, düşüncesinden bile nefret eden bir adamla evlenmişim!.. Zengin ve yakışıklı olmasının yanında karısını her fırsatta kıran bir canavar olması önemli bile değil... Ondan boşanmayı kabul etmem gerçekten saçma olurdu değil mi?Aile ve yuva sahibi olmaktan ölesiye korkan birini neden terk edeyim ki?"



"Sana ortak hesap mı açtım? Bu ilginç işte! Param için benimle evlenen bir kadına neden bu kadar güvendim acaba?"

"Başına kalın bir demir ile vurmuştum. Araba çarpıncaya kadar öyle aval aval geziyordun! Ne yazık ki kazadan sonra kendine gelip, yine eski sen oldun işte! Şekillendirilmemiş bir odun!"



"Dana önce bu yatak odasına..." sustu... Sonra başladığı cümleye devam etmenin dürüstlük olduğunu düşünerek devam etti. "... bu odaya, senden başka hiçbir kadın girmedi. Neden bilmiyorum ama... senin odama ve ... yalnızlığıma... çok yakıştığını düşünmeye başladım!"



"Bence en kısa zamanda kendine bir meşguliyet bul!"

"Mesela? Çocuk olur mu?"

"Ne çocuğu?"

"İki ayaklı, sıklıkla ağlayan, sümüklü bir velet mesela? Ya da kurdele takıntısı olan bak gözlü bir kız çocuğuna ne dersin?"


Bu kadar alıntı yeter. Aslında birkaç yer daha vardı ama baktım onlar çok kitap içeriği olacak en iyisi tadında bırakmak dedim :)

Her ne kadar bazen Ateş'i sevimli bulsam da hiç sevmediğim bir karakter oldu diye bir kez daha söylemek istiyorum. Ecrin'in hazır cevaplılığı, esprili yapısı, neşesi kitaba renk katıyordu. Ama bir de şu hemen yelkenleri suya indirmeseydi çok daha iyi olurdu bence! Hemen affetti, hemen vazgeçti... ya kızım bırak adam sürünsün ya dedikleri yenili yutulur cinsten değil... ama yok hanımefendi affetti! Sonunda böyle bir oduna bağımlı kalırsın işte.

Neyse, ben kitabı beğendim ki zaten beğenmemiş olsam 2. kere okumazdım değil mi :) Ve tavsiye ederim klasik FMArsal kitabıydı! :) Tek farkla erkek karakterine aşık olmadım bu sefer... Buyurun kızlar Ateş sizin olsun tepe tepe aşık olun, adını sayıklayın isterseniz aranızda bölüşün :)

Zoraki Koca Serisinin Kitapları:
Kitabın arka kapak yazısını aşağıda paylaşıyorum:
Şaşırtıcı bir kadınla karşı karşıyaydı.Oysa her şey ne kadar kolay gözüküyordu!Onu elde etmek ne kadar zor olabilirdi ki?İçinde bulunduğu maddi sıkıntılardan kurtulması için kendisini genç adamın kollarına bırakması yeterliydi.Kolay olması gerekirdi! Ama!.. Ama yanılmıştı! Hem de çok! 
Acımasız bir adam olması genç kızı hiç korkutmuyordu.Kötü bir şöhreti olması bile onu hiç rahatsız etmiyordu.Herkesi sindirip yakan ateşli gözlerine bakarak gülebiliyordu!Bunlardan daha da kötü bir özelliği vardı.Hiç alışık olmadığı kadar... zor bir kadındı! 
Aşka ve aileye inanmayan,her istediği kadını kolayca elde edebilen bir adam için onunla karşılaşmak büyük bir talihsizlikti!Ve onu ancak evlilikle elde edebileceğini anlayınca, çaresizce teslim oldu... Hem de iki kere... 
Kötü kalpli olmakla ün salmış, huysuz bir adamın yanında yer almaya hazır mısınız?Böyle bir adamı bile kolayca sevebilirsiniz dedirten, sürprizlerle dolu bir FMArsal romanı daha... 

Ahh... bir de kitabımın imzalı olduğunu söylemiş miydim? :) Fuarları en çok bu yüzden seviyorum =)



10 yorum :

  1. İlk satırı okuduğum an ki halim : Noluyoruz yaaaaa bunu yazan İnci olamaz hayır hayır bir yanlışlık var

    yanlışlık değil 1 nisan varmış korkuttun beni inci cim

    FMA aşığı bir okuyucuyum en son bursa fuar dada tanışmak nasip oldu şükür Mükemmel bir insan ama nasıl daha farklı olabilirdiki bu kadar güzel yazan yüreğimize dokunan kitapları yazan insan elbetteki fevkalade biri olacak tı

    kitap a dönersek benim bu seride çok sevdiğim sıralamasında 2. sırada bende Kara yı pek sevmiyorum nedense,Kitabın bir kısmının bursada geçiyor olmasıda ayrıca hoşuma gidiyor nilüferden her geçişimde tophane de her yemek yiyişimde aklımda ateş ve ecrin oluyor.

    Hani demişsin ya aşkından ölsem gururumdan affetmem bu adamı diye bende diyorum ki "Gurur Aşk ta Kuşanılacak Silah Değildir " kim ne derse desin gerçek Aşk hiç bitmez ilk aşklar unutulmaz karşındakide hatasını anlayıp ta af diliyorsa Aşkın merhem olamayacağı yara telafi edemeyeceği hasar yoktur çünkü gerçek aşk zamanla daha sağlam bir şeye dönüşür Sevgi ye

    Ellerine sağlık hayatım yorumun her zaman ki gibi keyifliydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ne yazık ki öyle bir aşkı tadamadım için henüz, konuşmak kolay oluyor benim için ;) hehe eee ne demişler davulun sesi uzaktan hoş gelir benimki de o mesele :) Aşkı tatmamış biri olarak böyle söylüyorum ama eminim bende o seviye bir aşkı yaşasam bende hemen yelkenleri suya indirirdim ama çaktırma ;)

      Sil
  2. İnan indirirdin ben ki özgürlüğüne düşkün Kova bir hatunum 40 yaşındayım daha lisede aşık oldum eşime bitmedi bitmiyor ölene kadar da bitmeyecek
    allah sanada herkesede nasip etsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn =)

      Aman Allah bozmasın :) daha nice seneler de devam etsin inş.

      Sil
  3. FMArsal kitaplarında sürekli aynı konuyu mu işliyor ne .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknik olarak Şahane Gelin, Yemin ve Zor Kadında benzer konu. Çünkü bu üç kitap Zoraki Koca serisinin kitapları adı üzerinde zoraki koca... istemeden koca olan adamlar... O konuda benzer konular ancak diğer kitaplarında hiç de benzerlik yok konularda.

      Sil
  4. ya liki varsa atsanıza kitabı okuyalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linki yok, kitap olarak basılan hiçbir FMArsal kitabının e-book olarak linkleri kaldırıldı... Satın alıp okumak durumundasınız.

      Sil
  5. Goodreads de çığlık diye bir kitap var acaba o da basıldımı bide şu kitapların sırasını verbilirmisiniz bazı kişiler kendine göre bir sıra oluşturmuş böyle yayın evinkinden farklı sen hangi sırayla okudun fma kitaplarıni???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda farkli siralama ile okunabilinir cunku birbirinin devami niteliginde degil kitaplar ama ben Zoraki Koca serisini yukaridaki siralamayla okudum digerlerini de yazayim hemen.

      Tutku Serisi
      -Nefretten sonra
      -Seni sevmek istemedim
      -Yalniz gozlerin icin
      -Beni birakma

      Zoraki Gelin serisi
      -Ismarlama Bebek
      -Kusursuz Plan

      Bagimsiz kitabi da Iki Renk Ask'tir.

      Ben bu sekilde okudum ki yayinevi de bu siralamayla cikardi kitaplari. Ayrica Çığlık henuz basilmadi :)


      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın