25 Ağustos 2014 Pazartesi

11 Mimlendim!!! Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı



Amanın mimlenmişim... hem de kim tarafından Çiğdem tarafından :) Cevap vermemek olmaz değil mi =)

Daha öncelerden de blogumuz mimlenirdi ama yorum ve tanıtımların dışına çıkmak istemezdik ancak böyle eğlenceli aktivitelerden uzak kalmayarak katılmaya karar verdik artık ve ilk mim'i de buradan cevaplayarak başlıyorum =)

Kitaplığımdaki en iyi 10 kitap kapağını seçecekmişim bu konuda Çiğdem Akkaya  ve Pilli Kütüphane blogları beni mimledi ve bende kendisine teşekkür ediyorum bahaneyle kitaplığımdaki kapakları elden geçireceğim :)

Ayrıca arkadaşlar seçtiğim kitapların yorumları blogda bulunuyorsa eğer bunları size linkle işaretledim, okumak isterseniz yorumları, oraya tıklamanı yeterli ;)



1. Papucumun Ajanı
İlk seçimimi en kolayı olsun diye Papucumun Ajanı'ndan başladım. Kapağın tam konuyu yansıtmasının yanında insanın içini sıcacık yapıyor ve insanda devamlı dokunma isteği ya da alıp bakma isteği uyandırıyor. Ephesus bu konuda muhteşem bir çalışma yapmış kendilerini tebrik ediyor ve ilk en iyi kapağım olarak Papucumun Ajanı'nı seçiyorum :) 

2. Daima Aşk


Daima Aşk, favori aşk romanlarımdan biri olmasının yanında daha reklamları yapılırken kapağı ile kalbimi fethetti. Gel de okuma... gel de alma bu kitabı... mümkün değil! Konusu müthiş kapak ondan müthiş... Seviyorum böyle kapakları =)

3. Kökler


Bu kitabın bende yeri bambaşka olmasının yanında kapağı da favori kapaklarımdan biri. Hem kitaplarımın arasında en pahalıya aldığım kitap hem benim için klasikleşen bir kitap hem de henüz ben daha doğmadan önce basılmış, yılların eskitemediği bir kitap. Adını, konusunu kapağında yaşatan bir kitap.
Asla değişmeyeceğim kitaplarından biri Kökler aynı zamanda.

4. Kış Güneşi


Dürüst oldun ve şu kapak beğenilmez mi bir düşünün! Bence muhteşem bir kapak... gerçi kitabı henüz okumadım okunacakların arasında bekliyor ama olsun benim en iyi kapaklarımdan biri kendileri =) DEX'i kapak tasarımı konusunda zaten başarılı buluyorum =)

5. Güneşin Kızları


Güneşin Kızları, konusuna bayıldığım kitapların kapakları da gönlümü fethetti mi benim her şekilde favorilerim oluyor kendileri :) Feniks'i tebrik etmek istiyorum bir konuya bundan daha iyi bir kapak gidemezdi.. Bence okumalısınız siz de bu kitabı! İnsanın arada dünyanın görünen yüzünün ardındakileri okumaya ihtiyacı oluyor bu kitap bunu size gösteriyor.

6. Kara Kış Beyaz Düş


Fatma Erdek, ne yazsa okurum dediğim Türk yazarlardan biri ve itiraf ediyorum ki birçok okurun Melekler Zamanı favori kitapları olsa da bence en iyi kitabı Kara Kış Beyaz Düş'tü. Her yazarın okurun kalbinde yer edindiği bir kitabı vardır ya benim içinde bu kitap öyle. Şiddetle tavsiye ederim bu kadının kitaplarını okuyun! Ayrıca kapak da içeriği gibi... her şekilde açmaya çalışan bir kadını anlatıyor...

7. Kutsal Resim


Kapak tam adının esrarengizliğini vurgularken konusunu da alttan alttan ima ediyor. Kutsal Resim, yazarın ilk okuduğum ve kalemini sevmeme neden olan kitaplardan.Türk yazarların polisiyelerde bir şeyler başardığını gösterdi bana ve kapağın da konuyla ilgili bir tasarıma sahip olması ve daha da önemlisi okurun -bence- ilgisini çeker şekilde olması en iyilerimden olmasına neden oldu =)

8. Böğürtlen Kışı


Birçok okur gibi bende Arkadya'nın kapak tasarımlarını oldukça başarılı buluyorum. Bu işi cidden çok güzel yapıyorlar ve insanın içini açan, alma dürtülerini harekete geçiren kapaklar yapıyorlar. Bunlara en iyi örnek bence Böğürtlen Kışı. Hem konusu hem kapağı güzel bir de püsküllü ayracı yok mu? :))

9. İlk Defa


Henüz okumadığım kitaplardan biri daha. Kapağına ve tavsiyelerine vurularak aldığım bir kitap ama bakın bir ya... Kapağın güzelliğine, sempatikliğine, aşk kokan hallerine bakın! Bence çok güzel :D Seviyorum bu tür kapakları :)

10. Düşler Krallığı



Evet, aynen resimde gördüğünüz kapak tasarımı olan basımı var bende :) İlk basımlarından ve nedense bilemiyorum bana kitabı tam anlamıyla yansıtan bir kapakmış gibi geliyor. J.McNaught'un favori kitaplarımdan olan Düşler Krallığı, aynı zamanda en iyi kapaklarımdan biri :) Hist. Romance severler zaten okumuştur ama okumayan varsa okuyun! Kaç defa okudum hatırlamıyorum her satırını ezbere bilirim neredeyse :)


~~~~~~~~~~~~~~~

Evet... Bende mim'e cevap verdim şimdi kimleri mimlesem diye düşünüyorum :) Sanırım takip ettiğim blogları seçeceğim özellikle onların en iyilerini merak ediyorum :) 

Pişt...bloggerlar bende sizleri mimliyorum :) Kitap İklimi, Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi, Dracula's House, Kalbi Kitapla Atan Çocuk 






11 yorum :

  1. http://pillikutuphane.blogspot.com.tr/2014/08/kitaplgnzdaki-en-iyi-10-kitap-kapag.html

    Bende mimlemiştim yea :(

    YanıtlaSil
  2. Amanın görmemişim :)) Hemen seni de oraya araya iliştiriyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Düşler Krallığı, İçinde Aşk Saklı ve Yazgı'yı listeme sığdıramamıştım sen birisini kurtarmışsın hatun :D Ayrıca Daima Aşk'a ben de bayılıyordum. Okuyacaktım onu, niye unuttuysam...

    YanıtlaSil
  4. Eeee McNaught'u koymasam içimde kalırdı ;) Daima Aşk müthiş ya :)) oku bence biran önce :D

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler İnci (: Seçmek zor olacak, benim için zorlu bir süreç olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok zorlandı hatta değiştirdim de kapaklar çok güzel hepsi yayınevlerinin suçu :))

      Sil
  6. hepsi acayip güzel gerçekten , ve ne kadar çok okumadığım kitap var , ve ne kadar çok okumak istediğim :)

    YanıtlaSil
  7. Eneem yıllar sonra mimlendim :) hemen baslıyorum yaomaya bakalim neler neler cıkıcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebem üzülme sen ben hep seni mimlerim ;)

      Sil
  8. Seni bir etkinlikte mimledim. Umarım katılırsın. ^^
    http://kitapgibisevilesi.blogspot.com.tr/2014/08/hangisini-secerdiniz-kitap-mimi-mim7.html#comment-form

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu akşam inş. cevap vereceğim :))

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın