22 Şubat 2017 Çarşamba

1 Pepper Winters - Tess & Q Dönüşüm ( Monsters in the Dark #2)


~~~*~~~
Bana maitre diyorsun ama esclave olan benim.
Şiddetle arzu ettiğim, çektirdiğim acısının kölesiyim...
~~~*~~~

Kasımdan beri elimde olan kitabı okumamı erteleme sebebim hep kitap hakkında okuduğum eleştirilerdi. Nedense hep kitabın beğenilmediğine dair ve tamamen yerin dibine gömecek eleştiriler okudum her yerde ama hazır 3. kitabın çeviride olduğu haberini okuyunca dedim bir ben bakayım bu kitap nasılmış? 

Çok pişman oldum! Bu kitabı bu kadar süre beklettiğime harbi çok pişman oldum. Halbuki bir çok okurun beğenmediği kitapları beğneme durumum olmuştu neden beğenmeyenlerin yorumunu dikkate aldım bilmiyorum ama ben kitaba bayıldı! Evet ilk kitap da çok güzeldi ama bu kitap cidden farklı bir şey olmuş diyebilirim. 

~~~*~~~
Derinlerdeki bu karanlığı fırlatıp atmak ve onun için nazik adam olmak istiyordum. Böylece tatlı, nazik ve onun için mükemmel bir adam olabilirdim.
~~~*~~~

Çok yoğun duygular, çok uç noktalarda yaşanan tutkular, çaresizlikler, çırpınışlar ve daha fazlasını içerisinde barındıran bir kitap olmuş.

Şunu da not düşmek istiyorum yazar cidden okuru şaşırtmayı iyi başarıyor. Çünkü Tess'in başına gelen olaylar... kelimelerle ifade edilemeyecek, anlatılamayacak şeylerdi. Asla aklıma gelmeyecek detaylardı ve yazar bunları çok güzel kaleme almış! Okurkan tüylerim ürperdi... sinirlerim bozuldu...

Ve... ve... ve... asıl olay bence Tess'i geri kazanabilmek için Q'nun yaptıklarıydı. Son yaptığu şey var ya... kelimenin tam anlamıyla hayatımdan vazgeçmek, sevdiği uğruna ölmekti!

Cidden sürprizlerle dolu, okuru şaşırtan ve beklentiyi doruğa çıkaran bir kitap oldu.

~~~*~~~
Senin için mücadele edeceğimi söylemiştim. Savaşmaya değer olduğunu. Sen her mücadeleye değersin. Yolumuzun üzerindeki her engele ve kavgaya değersin. Savaşacağım, çünkü sana aşık oluyorum Q.
~~~*~~~

Pepper Winters... kadın seni tebrik ediyorum beklemediğim şeylerle şaşırttın ve inanılmaz bir tatmin yaşattın kitaba dair... Tess & Q ilişkisine dair...

Ahh, konuya girmeden direk yoruma başladım. :) Tess'in Gözyaşları kitabının devamı olan Tess & Q - Dönüşüm, Tess'in Q'ya geri dönüşünden sonra yaşadıklarını anlatıyor. Kusursuz gibi görünüp devam eden ilişkileri, Q'dan intikam almak için Tess'in kaçırışması ile boyut değiştiriyor. Tess'in gücünü ce direncini kırmak için Tess'e yapılanlar... Q'nun Tess'i bulabilmek için çırpınışları... bulduktan sonra ki olaylar... fazlasıyla yaralanmış, kırılmış, bedensel yaralarının yanında zihinsel yaraları... kendini kapatışları ve Q'nun ona ulaşma çabalarını anlatıyor.

Tess'in kaçırılmasından sonraki olayları soluksuz okuduğumu söylemeliyim çünkü öyle bir olay döngüsü başladı ki şaşkınlık ve merakla sayfalar nasıl aktı anlamadım.

Ancak... Q'nun son anda Tess için yaptığı şey... kendinden... bildiği her şeyden... asla yapmam dediği şeyden... vazgeçerek Tess'i geri kazanabilme çabası, kitabın en can alıcı noktasıydı bence. 

~~~*~~~
Kalbimi ona isteyerek açtım ve sonunda artık sadece ona değer vermekle kalmadığımı itiraf ettim. Dibe vurmuştum ve onu tüm ruhumla seviyordum.
~~~*~~~

Sizler okurken ne düşündünüz bilmiyorum ama ben bayıldım! Ha evet Q'nun acayip zevkleri olabilir adam zaten normal değil ama bu kitabı lekelemez bence... çünkü Q'nun sonradan dönüştüğü adam... okunmaya değer.

Çok sevdim ve evet +18 iseniz ve şiddet içerikli karanlık hikayeleri okumayı seviyorsanız tavsiye ederim. Herkesin okuyabileceği kitaplar değil bunlar ama ben çok beğendim bu seriyi şimdi dört gözle 3. kitabın çıkmasını bekliyorum.

Ve bence bu yorumun son cümlesi... bu alıntı olmalı... kitabı okuyanlar bu alıntının değerini bilirler. 

~~~*~~~
"Sen benim olmayabilirsin ama ben giderek daha çok senin oluyorum."
~~~*~~~

Tabi Q bunları Fransızca söylüyor ama ben Türkçe'sini yazdım :) adamım sana aşık olabilirdim...



Kitabın adı           : Tess & Q - Dönüşüm
Yazarı                   : Pepper Winters
Orijinal adı          : Quintessentially Q
Çevirmen             : Esra Çetin
Seri Bilgisi            : Monsters in the Dark #2
Yayınevi                : Arkadya Bitter
Sayfa sayısı           : 480

Kitabın tanıtım yazısı: 

Sen, benim esclave’imsin, ruh eşimsin.
Biz birbirimize aitiz, sonsuza kadar benimsin…

Q tüm dengeleri kontrolü altında tutsa da söz geçirmekte zorlandığı tek bir şey vardı. İçindeki karanlık… Elli sekiz numaralı kölenin dünyasına girmesiyle durumu daha da zorlaştı. Ama kendisi gibi kavgacı olan bu ruh, ona iki yanlışın tek bir doğru edebileceğini gösterdi.  

Q’yu tamamlayan Tess’ti. Tess’in vazgeçilmezi de Q… Şimdi onu bütün eden kadının intikamını almak için yemin eden Q’nun vermesi gereken bir sınavı daha vardı. Sınırlarını yok edip zırhını ortadan kaldırmak… Ve dönüşümü kucaklamak.  

Q karanlığın timsali olabilirdi ama o karanlık tamamen Tess’e aitti. 

İhtiyacım olanı bana ver, bırak nehirler aksın, içimizdeki karanlık kazansın…

Karanlık Serisi’nde Dönüşüm’e hazır mısınız?



1 yorum :

  1. Gerçekten ilginç bir kitapmış merak uyandırıyor sevgiler

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın