5 Şubat 2017 Pazar

2 Katy Regnery - Kül ve Ateş ( A Modern Fairytale #1 )


~~~*~~~
"Bir şeyleri istemek insanı iyi hissettiriyor," dedi Savannah.
"İstediğin şeyi elde etmek şansın çok düşük olduğunda, bir şeyleri istemek insanı berbat hissettiriyor."
~~~*~~~

Kül ve Ateş uzunca bir süredir tavsiye edilen bir kitaptı. Artık en güvendiğim kitap okurları, bookstagramlar ve bloggerlar da tavsiye edince okudum. Çoğunun dediği bayılacaksın, tam da senin seveceğin kitap tarzındaki yorumlardan sonra beklentim tavan yapmış bir şekilde okudum kitabı diyebilirim.

Kitabı kapattığında tek düşüncem de... aynen onların söylediği gibi olmuştu.

Bayıldım!
Tam da benim seveceğim bir kitap!
Yüzümde tebessüm oluşturan bir çağımız peri masalıydı!
Çirkin ve Güzel masalının günümüz uyarlaması... kalbi sıcacık yapacak... içinizi pırpır ettirecek... yüzünüzde gülümseme kalbinizde heyecanlı bir çarpıntı yapacak bir kitaptı.


~~~*~~~
Görünüşüne ve sekiz senedir neredeyse evden hiç çıkmamış olmasına rağmen onunla vakit geçirmekten ne kadar hoşlandığını düşünüyordu. Ondan hoşlanıyordu. 
~~~*~~~

Başka söze gerek yok bence :)

Katy Regnery, ülkemizde yayınlanan ilk kitabı ve ayrıca "A Modern Fairytale" serisinin ilk kitabı. Serinin adından da anlaşılacağı üzerine "Bir Modern Peri Masalı" serisinin diğer kitaplarını hevesle bekliyorum. Novella Yayınları'ndan deli gibi diğer kitaplarının çıkmasını istiyorum da diyebilirim.

Yazar oldukça ilgi çekici bir kurgu yaratmanın yanında hikayenin duygularını ve olay döngüsünü çok güzel oturtmuş. Okurken sıkılmıyorsunuz ve akıp gidiyor kitap. Bitmesini istemedim ama bitince de yüzümde bir gülümseme de oldu diyebilirim.

Kitabın konusuna dair bir yorum yapmayacağım çünkü arka kapak yazısı zaten yeterince açıklayıcı. Ancak şunu söylemek istiyorum, süperdi.

Kitabın içerisinde serpiştirilmiş tutku, aidiyet hissi, kalbin ilk kez aşkla çarpması, uzun zaman sonra ilk kez kurulan güven... sıcaklık...

Hele de kitabın ilk bölümünde Savannah'ın kız kardeşi bir dergiden sevdiğini anlamanın yollarını okuyordu. 12 maddelik bir yazıydı ve bunları tek tek Savannah ve Asher arasında olması... bunları okumak... süperdi. Ki ben deniz tam olarak aşağıda size o maddeleri yazacağım. Hatta bu maddeler bazı bölümlerde bölüm başlığı olarak yazılmıştı ve tam olarak o bölümlere uygun yazılardı :)

~~~*~~~
Bir ilişkideki en önemli on iki kilometre taşı: 
Bir, huzur dolu sessizlikte ilk oturduğumuz zaman,
İki, onunla vakit geçirmekten herkesten daha fazla keyif aldığınız ilk an,
Üç, berbat göründüğünüz ve onun bunu umursamadığı ilk zaman,
Dört, şafak sökene dek konuştuğunuz ilk zaman,
Beş, onu ailenizle tanıştırmak için ilk kez evinize getirdiğiniz zaman,
Altı, çırılçıplak kaldığınız ve zerre kadar güvensizlik hissetmediğiniz ilk zaman,
Yedi, ondan başka kimseyi istemediğinizi ilk fark ettiğiniz an,
Sekiz, onunla bir gelecek hayal ettiğiniz ilk an,
Dokuz, birlikte ilk seyahate çıktığınız zaman,
On, ilk büyük kavganızı ettiğiniz zaman,
On bir, onun eviniz olduğunu fark ettiğiniz ilk an,
On iki, onun sizi, sizin onu sevdiğiniz kadar sevdiğini fark ettiğiniz ilk an!
~~~*~~~

Ben çok beğendim be! Hem de çooook!

Şiddetle tavsiye ederim, okuyun, okutun. Aldığınıza pişman olmayacağınız bir kitap. Ben pişman olmadım, bu kitabı almama ve okumama sebep olan arkadaşlarım teşekkür ediyorum.

İlk defa sırf övgüden oluşan bir yorum yazdım sanırım ama cidden kitabı o kadar çok beğendim ki kitaba dair bir şeyler söyleyerek heves kırmak ya da spoiler vermek istemediğim için susuyorum.

Duy sesimizi sevgili Novella Yayınları, yazarın diğer kitaplarını da bizlerle buluşturun.

A Modern Fairytale Serisi
  • Kül ve Ateş
  • Never Let You Go
  • Ginger's Heart
  • Dark Sexy Knight
  • Don't Speak

Kitabın adı      : Kül ve Ateş
Orijinal adı     : The Vixen and the Vet
Yazarı              : Katy Regnery
Çevirmen        : Belgin Selen Haktanır
Seri bilgisi       : A Modern Fairytale #1
Yayınevi           : Novella Yayınları
Sayfa sayısı      : 416

Kitabın tanıtım yazısı: 

Savannah Carmichael bir zamanlar umut vaat eden ama artık yerle bir olmuş gazetecilik kariyerini geride bırakır ve doğup büyüdüğü kasabaya döner. Kendisine duygusal bir kahramanlık öyküsü yazma fırsatı verildiğindeyse, bir savaş kahramanı olan ve uzun zamandır kasabada münzevi bir hayat süren Asher Lee'nin bu iş için uygun kişi olduğunu düşünür.
Afganistan'da yanı başında patlayan bomba yüzünden bir elini kaybeden ve yüzünün yarısında ömür boyu taşıyacağı derin izler olan genç adam, yaşadığı bu travmanın ardından sessiz sedasız bir hayat sürmeye başlar. Ta ki Savannah elinde bir tabak ev yapımı çikolatalı kekle ziyaretine gelene kadar. Asher bu samimi röportaj teklifini geri çeviremez ve yıllardır kilit vurduğu kalbinin kapısı Savannah sayesinde aralanmaya başlar.
Hayal bile edemeyecekleri bir mutluluğu yakalayan bu iki âşığın yolları, dönüşü olmayan bir hata yüzünden ayrılmak zorunda kalır. Şimdi bu aşkın yeteri kadar güçlü olup olmadığını anlayabilmek için zor bir sınav verme vaktidir.

"Son derece romantik ve ateşli öyküsüyle, okuyucular bu modern masala âşık olacaklar."
-RT Book Reviews-

"Katy Regnery, romantizmin kraliçesi."
-M's Bookshelf-

"Güzel ve Çirkin'in modern uyarlaması olan bu romandaki etkileyici romantizm ve yüreklere işleyen duygular kitabı mükemmel kılıyor. Ayaklarım yerden kesildi, bayıldım!"
-Totally Booked Blog-

"Eğer bu yıl romantik bir kitap okuyacaksanız, o Kül ve Ateş olmalı."
-Goodreads-

2 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. kitap gerek konusu anlatımı aşkı sevgiyi kırgınlıkları üzüntüyü kaybetmeyi ve hepsinin üstesinden gelip hayata yeniden sarılmayı anlatan duygusal bi kitaptı kesinlikle okuyun
    yayın evi yazarın diyer kitaplarınada şans verir işallah

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın