17 Mayıs 2017 Çarşamba

0 Büşra Çivicioğlu - Sil Baştan (Aşk-ı Kıyamet #2)



~~~*~~~

Yeniden doğdular küllerinden doğan anka kuşu misali. Emindi Azra.
Yaşıyordu ve aşkını bulmuştu.

~~~*~~~

Aşk-ı Kıyamet ile başlayan macera, Sil Baştan ile devam ediyor. Bu kitapla da bitmiyor serinin devam kitabı olan Hayat Gibi ile devam edecek.

Büşra Hanımın ilk kitapta jet gibi akan kurgusundan dolayı şikayetçi olmuştum o kitapla kıyaslarsam bunun daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

Duygular daha ön plandaydı, olaylardan sonraki durumlar geçiştirilmemiş detaya inilerek karakterlerin duygularına daha fazla yer verilmişti.


Bir de özellikle ilk kitaptaki o sondan sonra bu kitabın nasıl ilerleyeceğini merak etmiştim ancak beklediğimin tersi oldu gayet iyi gitti kurgu. Aynı şeyleri mi okuyacağız tereddüttü vardı içimde ve olayların farklılaşması hoşuma gitti. Tabi ki benzer şeylerin zaman zaman olacağını biliyordum ama o zamanlarda bile ekşınların olması ayrı bir güzel oldu.

~~~*~~~

Şizofrenik bir aşkın içerisinde kayboluyorum derken onun kokusunda kaybolmuştum şimdi de.

~~~*~~~

Bertan ile yaşananların ardından klinikte olanlar oldukça iyi anlatılmıştı. Tabi Arda'nın yaptığı o vuruş açıkçası benim gözümde tipik erkek modu oldu. Arda üzgünüm ama kesinlikle sevdiğim bir karakter değilsin. Araya sıkıştırayım ben Efe'ciyim.

Klinikte Arda'nın seçmek zorunda olduğu tercih için ağabeyi Nazra'nın tavrı... işte bir ağabey bunu yapardı dedirtti.

Efe ile Azra'nın karşılaşmaları, kurguda bazı şeylerin önlenemez yaşanmışlıkları aslında hayatta eğer yaşanacak bir şeyler varsa hiçbir şekilde önüne geçilemediğinin göstergesiydi. O kısmı beğendim.

~~~*~~~

Azra ile yaşlanmak? Bu sorunun cevabını bilebilmek için yapamayacağım şey yoktu. "Dağları del!" deseler; "Hangisinden başlayayayım?" diye cevap verirdim. 

~~~*~~~

Efe ile Azra'nın sonrasındaki hayatlarının aldığı yol beni oldukça şaşırttı. Hele ki... Azra'nın attığı bir adım var ki... söylemeyeyim spoiler olur ama o adım, kızım azdın mı sen diye düşünmeme neden oldu. Gerçi Arda ne ki Azra'dan fazlasını bekliyoruz. :P şu an baş rol karakterleri gömdüm :D Ama ne yapayım ben Efeci'yim :D

Neyse çok uzatmayayım sonrasında kitap içeriğine gireceğim, yine merak uyandırıcı bir sonla bitti kitap. Gel de şimdi 3. kitabı bekle.

Aşk-ı Kıyamet Serisi

Kitabın adı           : Sil Baştan
Yazarı                   : Büşra Çivicioğlu
Yayınevi                : Olimpos Yayınları
Sayfa sayısı           : 264

Kitabın tanıtım yazısı: 

Hayallerin Bittiği Yerde Gerçekler Başlar...

Üç hayat, üç genç insan ve kaderin üzerlerinde oluşturduğu bermuda şeytan üçgeni...
Azra yandı aşkı için.
Arda da yandı hem de kor ateşlerde...
Azrail'e selam verdiler ve her seferinde arsız bir gülümseme takındılar yüzlerine.
Dingin denizde kopan ani fırtına, onları bir yaprak gibi savurdu.
Uzaklara hem de çok uzaklara...
"Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar
Ne de şeytan bir günahı,
Seni beklediğim kadar..." diyordu Üstad
Necip Fazıl Kısakürek mısralarında.
Peki şimdi; kimi, nerede ve ne kadar bekleyecekti?
Azrail'e karşı verilen savaştan Azra ve Arda galip olarak çıkabilecekler miydi?
Belki de çare ararken kaybolmuşlardı çaresizliklerinde...
Çaresizlik neydi? Peki, kime göre, neye göre çaresizlikti?
Zaman bir tuz misali yaralarını acıta acıta iyileştirecek miydi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın