27 Şubat 2018 Salı

0 Emma Chase - Darmadağınık (Tangled #2)


~~~*~~~
Birisini ne kadar iyi tanıdığınızı sanırsanız sanın, duygularından ve tepkilerinden ne kadar emin olursanız olun, sizi yine de şaşırtabilirler. 
Nasıl bir yıkıma sürüklendiğinizi anlamazsınız bile.
~~~*~~~

Tangled Serisi'nin ikinci kitabı Darmadağınık'ta Kate ve Drew'ın hikayesi devam ediyor ama bu sefer Kate tarafından okuyoruz hikayeyi. Okudunuz mu bilmiyorum ama ilk kitap Karmakarışık Drew tarafından anlatılmıştı, bu kitap da Kate tarafından anlatılıyor.

Anlatım şekli yine aynı, şimdiki zaman ile anlatım yapılıyor bunun yanı sıra ilk kitaotaki anlatım şekli neyse bu kitapta da aynısı söz konusu. Sanırım yazar bu anlatım şeklini çok seviyor. Serinin diğer kitapları da böyledir diye düşünüyorum. 

Cidden yazarın farklı bir tarzı var. :)

~~~*~~~
Ayrılıklar da ölümden pek farklı sayılmaz. Eski halinizden, planladığınız hayatınızdan vazgeçmek zorunda kalırsınız.
~~~*~~~

Darmadağınık kitabında, Kate ve Drew tamamen yanlış anlaşılmalar ve aralarındaki iletişim bozukluğu ve kim ne derse desin güvensizlik yüzünde ayrılma moduna giriyorlar. Birbirlerinin hayatlarından çıkıyor ve resmen darmaduman olmuş durumdalar. Bir de bunun yanı sıra Kate hamile ve ne yapacağını bilmez bir halde... hikaye de zaten bu şekilde başlayıp, nasıl yollarını ayırdıklarına ve sonlarının nasıl oldukları üzerine kurulu.

Ha, evet Drew'ın yaptığı öküzlükler ele avuca sığar cinsten değil. Hele ki yaptığı misilleme... ben olsam bazı bölgelerinin tekrar kullanılmayacağından emin olmadan terk etmezdim. Ama Kate'de hata var... sen nereye ve neden gittiğinü adama söylesene neden saklıyorsun? Tabi Drew karşılığını tutupta eve striptizci atarak vermemesi gerekiyor orası ayrı bir olay.

Neyse... 

~~~*~~~
Bazen affetmek bencilliktir. Karşımızdaki hak ettiği için değil, buna ihtiyacımız olduğu için affederiz. Huzura kavuşmak için. Kendimizi toparlamak için...
~~~*~~~

Bana sorarsanız bence yazılmasa da olurdu bu kitap. Çünkü ilk kitapta zaten birbirlerine açılmışlar ve aşklarını yaşamaya başlamışlardı dolayısıyla bu kitaplar bir ayırayım sonra tekrar barıştırırım demiş yazar sanırım. Ya da... baktı Drew ve Kate ikilisi sevildi hadi bir kitap daha yazayım dedi... bilemiyorum. 

Şu kitabı seri yapacak olsam ya kitapların sonunda çifti birleştirmez ikinci kitaba bırakırdı  ya da onların arkadaşlarının hikayelerini yazardım ben. Açıkçası serinin 3. ve 4. kitaplarında nelerle karşılaşacağımı bilmiyorum ama serileri bitirme huyumdan dolayı bitireceğim de. 

Bu arada yanlış anlaşılmasın sevmedim değil. Şahsen okunması kolay, zevkli ve eğlenceli bir kitap çünkü garip bir şekilde anlatımı sevdim. Sadece olmasa da olurdu gibi geliyor o kadar.

Kitapta Drew ve Kate'in yanı sıra arkadaşları ile olan kısımlarda eğlenceliydi. Matthew ve Dee Dee'nin hikayesi çok eğlenceli olurdu mesela ya da Jack'in ya da olmadı Alexandra ve Steven'ın hikayesi... okunurdu. Bu hikayelerle seri olsa daha mı iyi olurdu sanki?

~~~*~~~
Tüm hatalarına ve kusurlarına karşın, Drew bana elindeki her şeyi verecek kadar cesur. Kalbini idam sehpasına bırakıp bana baltayı uzatacak kadar mert. 
~~~*~~~

Neyse yorumu çok fazla uzatmayacağım ve ilk kitapta da dediğim gibi çok büyük beklenti içerisinde olmadan okuyun, güzel ve zevkli vakit geçirten bir seri. Ama muhteşem bir aşk veya hikaye değil bunun da bilincinde olun derim ben.


Kitabın adı    : Darmadağınık
Orijinal adı   : Twisted
Yazarı           :  Emma Chase
Çevirmen      : Deniz Beril Bacaklılar
Seri bilgisi     : Tangled #2
Yayınevi        : Ephesus Yayınları
Sayfa sayısı    : 382

Kitabın tanıtım yazısı:

New York Times çok satan yazarı Emma Chase'in Karmakarışık adlı kitabının devamı olan Darmadağınık'ta, Kate'le Drew'un başına beklenmedik olaylar geliyor ve ikili ilişkileri için yeniden pazarlığa oturma ihtiyacı hissediyor.

İnsanlar ikiye ayrılır: Yaşananlara temkinli yaklaşanlar ve gözünü daldan budaktan sakınmayanlar… Ben hep sakin kalmaktan yana olmuşumdur. Tedbirli, planlar yapan biriyim. Ne var ki, Drew Evans'la tanıştığımda her şey değişti. Drew çok inatçıydı. Kendisine ve tabii bana çok güveniyordu.

Ama bütün aşk hikâyeleri sonsuza dek mutlu devam etmez. Drew ile atlarımızı batan güneşe doğru süreceğimizi mi düşünmüştünüz? O zaman aramıza hoş geldiniz! Şimdi hayatımın en önemli seçimini yapmak zorundayım. Drew ise kendi seçimini çoktan yaptı. Hatta bu kararı ikimiz adına da vermeye çalıştı. Ama bildiğiniz gibi, ben öyle biri değilim. O yüzden tek başıma Greenville, Ohio'ya döndüm. Gerçi aslına bakarsanız tam olarak yalnız sayılmam… 

Şunu öğrendim ki eski alışkanlıklar kolay kolay yok olmuyor. Ve bazen yolunuza devam edebilmek için, başladığınız yere dönmek zorunda kalıyorsunuz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın