17 Mart 2018 Cumartesi

0 Victoria Alexander - Evlilik Oyunu (Effingtons #1)


~~~*~~~
Hayat bir miktar risk almadan yaşamaya değmez.
~~~*~~~


Bütün yayıncılara buradan genel olarak sesleniyorum ki asla bırakmamanız gereken türlerden biri Historical Romans, ne olur daha fazla çıkarın bu türe kitaplar. En azından tanınmış yazarların, bizlerin eskilerden beri okudukları yazarların kitaplarına devam edin. Resmen bütün yayımevlerine özel istekte bulunuyoruz ve onlarda ısrarla basmıyorlar. 

Pegasus, bari sen basmaya devam et. 

Victoria Alexander, daha öncelerden Epsilon'dan kitapları çıkan bir historical romans yazarıydı ve ben o zamanlar kitaplarını okumamıştım ve şimdi zaten o kitapları bulmak çok zor. Hazır yeni serisi ve yeni kitabı çıkmışken hem yazarı tanıyayım hem de bir histroical romans keyfinin tadını çıkarayım dedim. 

~~~*~~~
"İyi şanslar, Lordum. Korkarım buna Herakles'ten çok daha fazla ihtiyacınız olacak."
"Bu mümkün olabilir. Yine de benim ödülüm onunkinden çok daha büyük olacak."
"Ne demek istiyorsunuz?"
"Herakles'in ödülü sadece ölümsüzlüktü. Benimki ise... Sensin."
~~~*~~~

Kitabı çok sevdim, ki zaten bence türü zaten sevmem için başlı başına bir sebep ama kitabın kurgusu ve hikayesi de çok güzeldi. 

Bir iddiaya giren Max ve Pandora'nın birbirlerine aşık olma yolunda ilerlemeleri ve Pandora'nın Max'den istediği test listesini geçmeye çalışmasını anlatıyor. Zaman zaman eğlenceli zaman zaman zekice kurgulanmış olan hikaye tam da bir aşkın yavaş yavaş filizlenmesini anlatıyor. 

Pandora'nın yetişme tarzı ve oldukça bağımsız olması Max'in tam da aradığı şeyken asla aşk olmadan evlenmeyeceğini düşünen Pandora için ise tam bir çıkmaz haline geliyor çünkü kendisi yavaş yavaş Max'a aşık olurken onun duygularından emin olamıyor. Tıpkı Max'in Pandora'ya aşkını keşfedip kızın duygularından emin olamaması gibi. Allah'tan ki onlara gerçeği gösterecek yakın arkadaşları ve birbirlerine gerçekleri söyleyecek kadar da cesaretleri var. 

Pandora'nın ailesini çok eğlenceli buldum. Cidden Max'in o ailenin içerisindeki halleri ve oradaki kadınların desteklerini almış halleri süperdi. 

~~~*~~~
O zaman bu aşk mıydı? Kendisini Pandora'nın yanında hissetme ihtiyacı. Eline dokunmak, gözlerinin içine bakmak ve sesini, gülüşünü duymak. Birbirlerinin ince zekasına meydan okumak. onunla savaşmak ve kazanmak. Ya da kaybetmek. Onu kollarına almak ve dünyanın geri kalanını unutmak.
~~~*~~~

Testler zaten başlı başına bir olaydı, açıkçası böyle bir şey beklemiyordum ve tam bir sürpriz olmasının yanında o testi geçerken atılan adımlar tam da hayal gücünün ve yaratıcılığın konuşturulduğu detaylar olmuştu. Ayrıca yazarın da testle ilgili bilgi edinmiş ve araştırmış olması da çok güzel, çünkü test Herakles'in 12 Görevi yani Yunan Mitlerine dokunuş yapıyor. 

Kitabı benim için ayrı bir yere de koyan özelliklerde bu da vardı çünkü oldum olası Yunan Mitlerine karşı bir ilgim vardı. 

Maxin arkadaşı Laurie ve Pandora'nın arkadaşı Cynthia arasında gelişen aşk da çok tatlıydı ve ben Max ve Pandora'dan sonra o ikisinin aşkını çok sevimli buldum. 

~~~*~~~
Kollarındaki bu kız aynı anda hem cennetin tüm zevklerinin hem de cehennemin tüm ateşlerinin bir arada olması gibiydi. 
~~~*~~~

Genel olarak kitabı çok sevdim ben, okumaktan da kurgunun gidişatından da gereksiz kıskançlıkların güvensizliklerin olmaması ve kurgunun bütünlüğünün bozulmaması çok güzeldi. Sizleri bilmem ama ben çok beğendim ve bu türün okuyucularına şiddetle tavsiye ederim. Ama romans okuru olan herkese de tavsiye ederim :)

Effingtons Serisi
  • Evlilik Oyunu
  • The Husband List
  • The Marriage Lesson
  • The Prince's Bride
  • Her Highness, My Wife
  • Love With The Proper Husband
  • The Lady in Question
  • The Pursuit of Marriage
  • A Visit From Sir Nicholas
  • When We Meet Again
  • Let It Be Love

Kitabın adı    : Evlilik Oyunu
Orijinal adı   : The Wedding Bargain
Yazarı           :  Victoria Alexander
Çevirmen      : Deniz Eroğlu Arman
Seri bilgisi     : Effingtons #1
Yayınevi        : PegasusYayınları
Sayfa sayısı    : 384

Kitabın tanıtım yazısı:

“Senin Trent Kontu Maximillian Wells gözlerine inanamaz. Tam karşısında güzel, erişilmez Pandora Effington durmaktadır. Sosyetenin, adı skandallara en çok karışmış güzeli. Max bu ateşli ve zengin kadının kendisine son derece uygun bir eş olacağını düşünür ancak beklenmedik bir teklifle karşılaşır. Karşı konulmaz Pandora’yla evlenmek istiyorsa genç kızın istediği oyunu oynamak zorundadır. Ve Max’in bu oyunu kaybetmeye hiç niyeti yoktur. 

Yedi görkemli balo sezonundan sonra Pandora artık evlenme zamanının geldiğinin farkındadır. Fakat Londra’nın seçkin bekârları onu etkilemeyi başaramamıştır. Genç kadın gerçek bir kahramanın özlemini duymaktadır; onun aşkını kazanmak için gücünü kullanmaktan çekinmeyen bir erkek. Maximillian’ın tek bir dokunuşu Pandora’nın kalbini titretmeye yetmiş ve her anını onunla geçirmek istemesine neden olmuştur. Peki Max aşkını kanıtlamak için her şeyi tehlikeye atmaya hazır mıdır? 

“Victoria Alexander etkileyici diyaloglar ve keyifli karakterlerle neşeli bir gönül macerası yaratmış.”-Teresa Medeiros-

“Alexander hazine değerinde bir öykü kaleme almış! Okurunun kalbine mutluluk ve yüzüne kahkaha getiren, harika, duygusal, romantik bir masal. Romans okurlarının ellerinden bırakamayacakları şehvet dolu bir hikâye!”-Romantic Times-

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın