27 Kasım 2020 Cuma

0 Yeni Kitaplarım - Kasım 2020

Ve kasım ayının son alışverişi yazısı ile karşınızdayım. İki farklı yerden alışveriş yaptım ve sadece dört kitap aldım. Amacım indirimi kaçırmadan ve tükenmeden almaktı. En azından kendimi bu şekilde kandırdım çaktırmayın :D 

İki farklı yerden derken biri kitapyurdu.com biri de bkmkitap.com sitelerinden yaptım. 

Bkmkitap'tan alışverişte çok gecikmeler oluyor diye yorumları çok duymuştum acelem yok diye düşünerek aldım kitapları ve  çok kısa sürede geldi. Ya kendilerini toparladılar ya da ben çok şanslı çıktım kısa zamanda ulaştı elime. 

kitapyurdu.com sitesinden Beyefendi ve Kral Suiti 2 kitaplarını aldım. bkmkitap.com sitesinden de Lauren Kate'in serisinin eksik kalan iki kitabı olan Aşka Düşü ve Affedilmeyen kitaplarını aldım. Böylece seriyi tamamladım. 

Daha şimdiden yeni sepet oluşturmaya başladım çünkü çıkmasını beklediğim kitaplar çıkıyor ve onun haricinde de ilgimi çeken çok güzel kitaplar da çıkıyor. Artık aralık ayında da güzel bir alışveriş yapacağım gibi görünüyor :) 

Neyse... size liste olarak da aldıklarımı vereyim :)

  • Beyefendi - E. L. James
  • Kral Süiti 2 - Kerime Şimşek
  • Affedilmeyen - Lauren Kate
  • Aşka Düşüş - Lauren Kate

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklerim :) Bol kitaplı günler sizin olsun <3 



 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın