17 Kasım 2021 Çarşamba

0 ALINTILAR // Victoria Alexander - Prensin Gelini (Effingtons #4)

Prensi Gelini bitti ve Effingtons Serisi'nin 4. kitabını da kitaplığımda yerini aldı. 

Historical romans türünde, bu türü sevenleri tatmin edecek kurgusu olan bir kitaptı. 

Seri birbirinin devamı niteliğinde değil, her karakter bir kitap konusu ama yine de sıralı gidilmesi iyi olur çünkü bir sonraki kitapta eski kitapların karakterlerini görüyoruz, evli mutlu olarak ;) 

Serileri sıralı okumak iyidir bu yüzden. 

Kitaba ait yorumum bir alttaki postta yer alıyor ama genel olarak seirye ulaşım sağlamanız için size link bırakıyorum ;) 




Şimdi alıntılarla baş başa kalın ;)
 



"Pekala," Jocelyn omuzlarını dikleştirdi. "Onunla evleneceğim ama" - genç kız Beaumont'a döndü - "Bu mesele çözüldüğü an evliliğin iptalini istiyorum."

"Evlilik iptalini almak son derece zordur," dedi Louella Teyze. 

"Böyle bir şey yapmak için senin akıl hastası olman gerekmiyor mu?" diye sordu Thomas, Beaumont'a. 

"Öyle olmadığımı kim söyledi?" diye mırıldandı Beaumont. "Onunla evleniyorum ya."

Jocelyn onu görmezden geldi. "Ya da bir boşanma."

"O daha da zordur." Beaumont'un dudağının kenarı kıvrıldı. "Ümit edeceğin en iyi şey, canım, genç bir dul olmak."

"Bunun üzerine çalışacağım," dedi Jocelyn ters ters.




* * * * *



"Bu evliliği bitirmek istemiyorum, Nige." Bu sözcükler daha ağzından çıkarken Rand bunların ne kadar doğru olduklarını fark etti. 

"Neden?"

"Çünkü ben..." Neden? Asıl soru buydu, değil mi? Bu basit bir onur meselesi değildi ama bu noktada Rand, nereden bakılırsa bakılsın, Jocelyn'i yıkmıştı. Bu skandal endişesinden de değildi. Hoşuna gitsin timesin, bu evliliğin bozulması zaten skandal olurdu. Bunun guru ya da sorumlulukla ilgisi yoktu. 

"Sen ne?" diye ısrarla sordu Nigel.

Rand yanıt kehribar sıvının içinde yüzüyormuş gibi gözlerini bardağına dikti. Jocelyn'in gözlerinin rengiydi bu.

"Ondan vazgeçmek istemiyorum," dedi Rand hafif bir sesle. "Hiçbir zaman."

"Çünkü?"

"Çünkü..." Rand derin bir nefes alıp dayısının gözlerin baktı. "Ondan ayrı yaşayabileceğimi sanmıyorum. Tek bir gün, tek bir dakika bile." Rand başını salladı. "Jocelyn benim ilk başta bir eşte olmasını istediğim özelliklere sahip bir kadın değil ama her geçen gün daha çok benim istediğim kadın oluyor. Ya da belki ihtiyacım olan kadın. Bundan sonra hayatımı yanımda Jocelyn'le birlikte gözümde canlandırabiliyorum ve gördüğüm şey çok hoşuma gidiyor." Rand omuz silkti. "Tüm bunlar çok kafa karıştırıcı."

"Bu aşk, evlat."







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın