28 Mayıs 2022 Cumartesi

0 Yeni Kitaplarım - 2022

Bir kitap alışverişi daha yaptım. Kendimi asla durduramıyorum. Çok istediğim kitaplardı ve indirimde olunca kendimi sanırım kaybettim. :) 

Almak istediğim kitaplardı ve yeni çıkmasını beklediklerimde vardı ancak ne yazık ki hepsini bekleyemedim. Bu yüzden de hemen aldım. 

Hepsi çıktığı anda sepetime giren ama hep kendimi tuttuğum için almadığım kitaplardı ama son olarak Ya Yarın Yoksa kitabını görüp de kitaplığımda olmadığını da keşfettiğimde bu siparişi daha fazla ertelememeye karar verdim. Çünkü Jennifer L. Armentrout kitapları çok çabuk tükenebiliyor ve bu riske girip de daha sonra aramak istemediğimden bunu bir işaret olduğunu düşünerek siparişimi verdim. 

Ya Yarın Yoksa haricindeki bütün kitaplar çok yeni kitaplar ve şimdiden instagramda bazılarına öncelik vermemi isteyen mesajlar aldım. Bu yüzden araya almayı planladıklarım var. Sanırım haziran ayında okuyacaklarım olacak kendileri. 

Neler aldım;

  • Jennifer L. Armentrout - Ya Yarın Yoksa
  • Katy Regnery - Viking Şövalye
  • Elena Armas - İspanyol Aşk Aldatmacası
  • Danielle L. Jensen - Köprü Krallığı

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum :) 






 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın