10 Ocak 2013 Perşembe

2 Nora Roberts - Paylaşılan Hayaller


Nora Roberts gerçekten kalemine hayran olunacak bir yazar... Hele ki MacGregor serisi muhteşem... Serinin diğer kitaplarında Daniel'i okuyorduk ama bunda Daniel'in gençken nasıl olduğunu ve Anna ile nasıl tanıştığını da okuduk.

MacGregor serisinin 5. kitabı ve bu kitapta Daniel kaza geçiriyor ve karısı Anna onun yanındayken tanıştıkları günden evlendikleri zamana kadar olan anıları anımsıyor... Kitap inanılmaz akıcıydı nasıl başladım nasıl bitti anlamadım. Gerçi MacGregor serisinin diğer kitapları da aynı şekilde akıcıydı. Fakat yine de bu kitap benim favorim çünkü Daniel hep merak ettiğim bir kişilikti ve onu daha fazla okumak Anna'yı nasıl elde etti nasıl böyle bir imparatorluk kurdu merak etmiştim. Kesinlikle okunmaya değer...

Kitabı okurken Serena, Caine, Alan aklıma geldi. Hepsi babaları Daniel'den birkaç özellik almış... Tabi Anna'dan da almışlar... Daniel'in tavırları, kabalığı küstahlığı o kadar harikaydı ki kitaba resmen renk katıyordu. Adamım bayıldım ben şahsen Daniel MacGregor karakterine...

Bu kitaba ve yazara söylenecek çok söz yok çünkü harikalar... Ancak kitabın bazı satırlarında küçük imla hataları vardı keşke olmasaydı... Harlequin'in çok özenli çalıştığını biliyoruz ve yüz kitabından birinde böyle hatalar görülebiliyor bu yüzden bunu da görmezden gelebilinir diye düşünüyorum. Çeviri kusursuzdu...

MacGregor Serisi'ni şiddetle tavsiye ediyorum okumayanlara...


MacGregor Serisi'nin Yayınlanan Kitapları:
  1. Kumarbaz Aşk
  2. Kader Bizi Bağladı
  3. Geçmişin Gölgeleri
  4. Yalnız Adam
  5. Paylaşılan Hayaller
  6. Alacakaranlık
Kitabın konusunu sizlerle paylaşıyorum: 


İşte Daniel'in, özgür, idealist, inatçı Anna Whitfield'ı elde edişinin ve muhteşem MacGregor hanedanlığının kuruluş günlerinin hikayesi... 
Anna MacGregor kırk yıllık eşi Daniel'in başucunda geçirdiği endişe dolu saatler boyunca, her şeye burnunu sokan küstah büyük bir aile kurmak uğruna her türlü çöpçatanlığı yapan, azimli, enerjik, inatçı, dürüst, her şeyi tek başına yapmak isteyen ve bunu başarıp, çabalarıyla milyoner olan bu olağanüstü adamla yaşadığı flörtün her anını, yeniden yaşar... 
Kendini büyük bir azimle hayaline adamış tıp öğrencisi Anna Whitfield, Daniel MacGregor'ın hayalindeki uysal ve doğurgan eş tanımına uyabilecek en son kadındı. O halde neden bu küstah milyoner, hayattaki en büyük ideali başarılı bir cerrah olmak isteyen bir kadını eşi olmaya ikna etmek için uğraşıyordu?

2 yorum :

  1. ee ama ben acayip bir Nora hayranıyım , bütün kitapları var diyordum , bu seriden haberim bile yokki:((

    YanıtlaSil
  2. Bende Nora ile bu seri ile tanıştım. :) serinin kitapları Harlequin yayınlarından çıkıyor :)5. yayınlandı :) ve yanılmıyorsam bayağı kalabalık bir seri :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın