4 Ağustos 2016 Perşembe

5 Öykü Odabaş - Aşkın Sırrı (Sır Serisi #3)


~~~*~~~
Ey aşk...
Varlığının ateşiyle hayat bulan ruh, yokluğunun külleriyle kavruluyor.
~~~*~~~

Sonunda ne olacağının merakıyla okuduğum bir seriydi ve seriyi bitirdim. Özellikle diyorum ki son bölüm çok güzeldi :)

Öykü Odabaş'ın Sır Serisi'nin son kitabı olan Aşkın Sırrı'nda artık bütün hepsi çift ve aşıklar... birbirlerini seviyorlar ve bir zamanlar sadece erkekten oluşan kardeş bağları artık büyüdü ve kocaman bir aileden oluşur haline geldi.

Rüzgar ve İpek'in olayı çözüldü, tehditler bitti, sonunda mutluluğa kavuştular. Tabi bu kitapta diğerleri gibi atraksiyonluydu. Yine kaçırmalar falanlar filanlar derken yeni aşk filizlendi... Hepsinin çifti varken bir sevgili hak eden Semih de kendine birini buldu. Batı'nın yeni asistanı Eylül...

Semih ve Eylül'ün tanışmaları eğlenceliydi... gerçi Semih zaten eğlenceli bir karakter ya neyse.

~~~*~~~
"Bazen, bazı insanların ölmesi, yaşamalarından daha hayırlıdır."
~~~*~~~

Bu kitapta da karakter geçişleri vardı... gerçi bu serinin bütün kitaplarında vardı...Açıkçası şu seri direk üçüncü ağızdan anlatılsaydı bence süper olurdu. Çünkü tek tek her karakter tarafından yazılmış bölümleri okuyoruz bari direk 3. kişi tarafından olsun da daha bütün daha etkileyici dursun diye düşünmedim değil.

Kitaplarda atraksiyonu seviyorum ve bundaki atraksiyonda çok iyiydi. Sevdim en azından.

Kitapta yeni çiftimiz de Elif ve Devrim oldu. Üç kitap boyunca en sevdiğim çift sanırım bunlar oldu. Elif gibi yaralı bir kıza da zaten Devrim gibi sabırlı bir genç yakışırdı. Çok küçük yaşta çok büyük acılar...

Neyse :)

Kitabın son bölümü tam olması gerektiği gibi olmuş bayıldım! :)

~~~*~~~
"Geçmişinin geleceğini, yeni hayatını, taze anılarını, mutluluğunu ve aşkını gölgelemesine izin verme..."
~~~*~~~

Güzel bir seriydi. Çok büyük beklentilerle okunmazsa keyifli dakikalar geçirtebilir okurken. Çok fazla karakter geçişinden rahatsız olsam da genel olarak seriye bakıldığında fena değildi.

Sır Serisi Kitapları:


Kitabın adı    : Aşkın Sırrı
Yazarı           : Öykü Odabaş
Seri Bilgisi    : Sır Serisi #3
Yayınevi        : Gitane Kitap
Sayfa sayısı    : 504

Kitabın tanıtım yazısı:

İntikamın Sırrı, Tutkunun Sırrı ve Paluri kitaplarının başarılı yazarı Öykü Odabaş'tan
Aşkın Sırrı

Macera kaldığı yerden devam ediyor! Sır, aşkla imtihanda...
Sır Serisi'ni bir de okurundan dinleyin:
İnsanların çikolataya duyduğu aşk gibi bu kitap. İlk olarak bağlanıyorsunuz ve bırakamıyorsunuz. Sonra ise bu tadı arıyor ve bulamıyorsunuz...
-Seyhan Nalbant

Özlem... Kocaman sımsıcak birbirine görünmez halatlarla bağlanmış bir aileye özlem çekiyorum. Mutluluk ve huzur... Her ne yaşarsan yaşa evde sevdiklerinin, seni sevenlerin yanında seni saran tek duygu huzur ve mutluluk. İşte Sır Serisi kitapları sizi öyle güzel duygularla sarmalıyor ki, kendinizi her bir karakterle özdeşleştirip onlarla gülüp onlarla ağlayıp onlarla aynı korkuları yaşıyorsunuz.
-Merve Güneyli

Namlusundan sevda damlatan adamlar, küçük bedenlerine inat kocaman seven kadınlar ve zalim zamana kafa tutan aşklar...
-Füsun Solmaz

İyilerin de bazen kötü olmak zorunda olduğunu; sevginin, aşkın ve ailenin insanın en büyük umudu olduğunu; yürekli,merhametli ve vicdanlı olmanın hayattaki en önemli değer olduğunu anlatan, etkileyici, bol aksiyonlu, bazen hüzünlendiren, bolca güldüren, insanı sarıp sarmalayan, hiç bitmesin istediğim bir masal...
-Nihal Balcı Işık

5 yorum :

  1. İLK FIRSATTA OKUNACAKLAR ARASINA EKLİYORUM :)
    ÇATI SERİSİNDEN SONRA BÖYLE KİTAPLAR ÇOK İLGİMİ ÇEKİYOR

    YanıtlaSil
  2. Ve üçüncü yoruma ulaşabilmenin mutluluğundayım :) İnternet sorunlu bir yaz geçirdim ve hala aynı şekilde devam ediyor maalesef. :S

    Çoklu karakter anlatımı ilk başlarda bana da değiştirilebilir bir şey gibi görünmüştü. Ancak SIR serisi gibi onlarca kitap piyasaya dolunca, belki de anlatımda zorluk yaşanılan bu sistem, SIR serisini sadece ilk değil, tek olma özelliğine de sahip kılar diye düşünüyorum artık :)

    Sır serisinden sonra çıkan ya da interaktif yazdığım her kitabımı, ciddi değişimlerle editledim. Ancak Titanlar'a elim bir türlü gitmedi; yalan söylemeyeceğim :) Sanırım, karakter anlatımında fazla içselleştirmişim onları.

    Semih ve Eylül, işin eğlence kısmıydı benim için. Kafa dinlemek maksatlı kaçış alanı gibi. Çünkü Elif beni çok zorladı. Hatta o kadar zorladı ki, Peri'de de benzer bir konuya değinmek zorunda kaldım ancak ikinci kitapta denk gelecek. Daha ağır ve daha çok daha gerçek... :(

    Neyse, üzücü şeyleri yad etmenin bir anlamı yok :S

    Yorumlarını için tekrar tekrar teşekkür ederim :) Hazır interneti bulmuşken Paluri'ye denk geldiniz mi ona bakacağım. Epik anlatım sevdiğinize göre o tam sizin kaleminiz gibi duruyor :) Ve ilerleyen zamanda, Peri için düşüncelerinizi de öğrenmek isterim :)

    Keyifli akşamlar dilerim...

    (Bir daha, fütursuzca internete ne zaman gireceği belli olmayan, TTKOM mağduru bahtsız...) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karakter geçişi tamamamen benim kendi zevkimle alakalı, ben sevmiyorum o tür anlatımı :) ama dediğim gibi güzeldi de :) diğer kitaplarınızı henüz okumadım ama sırayla gidiyorum :) onlara da sıra gelecek ve okuyacağım :) Teşekkür ederim yorum atıp düşüncelerimi dikkate aldığınız için :) Bir okur olaral yazar tarafından önemsenmek paha biçilemez bir duygu :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. PDF veya türevlerini buradan indiremezsiniz. Biz sadece yorum ve görüşlerimizi paylaşıyoruz.

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın