28 Haziran 2017 Çarşamba

0 Jay Crownover - Rome (Dövmeli Adamlar Serisi #3)


~~~*~~~
Aşk mükemmel değildir. Zor iştir ve bazen aşık olmak, aşktan kaçmaktan daha çok çaba gerektirir. Mükemmeli aramaya devam edersen, gerçek olan yanından geçip gidecektir.
~~~*~~~

Vee veee veee... Dövmeli Adamlar Serisi'nin 3. kitabı aynı zamanda benim en merak ettiğim Rome okundu ve bitti :) cidden süperdi ama bence en iyisi buydu.

Biliyorsunuz ki... bildiğinizi düşünüyorum serinin üç kitabını peş peşe okuduğuma göre yazarın kurgusunu ve akıcı anlatımını sevmişimdir :) Ancak bu kitap... yani Rome için beklentim büyüktü çünkü ilk iki kitapta en çok dikkatimi çeken kişi Rome'du ve beklentimi karşılayan bir hikayesi vardı.


Kısaca kitabın konusuna değinmek gerekirse, Rome Archer askerlik hayatını geçirdiği bir kaza sonucunda geride bırakmak zorunda kalır. Kendini hep bir asker olarak bilen Rome düştüğü boşluk ve geçmişinin hayaletleri peşine bırakmazken yaşadığı zor anları içkiye sığınarak atmaya çalışıyor derken Rule ve Jet'in arkadaşı Cora, Rome'un hayatına yıldırım gibi düşerken Rome bir anda hayatının akışını değiştiğini hissetmeye başlar. Kendini toparlamaya çalışması ve Cora ile ilişkisini yaşama savaşı sonucunda mutluluk ona kapılarını açarken önünde aşması gereken iki büyük engel vardır.

~~*~~~
Sen aklındakini beklemekle çok meşgul olduğun için, 
doğru kişi yanından geçip gidecek.
~~~*~~~

Kitap güzel bir aşk hikayesi olmasının yanında, aile ilişkilerine ve arkadaşlık ilişkilerine de değiniyor ve bir kez daha aile olmak için kan bağının olmasına gerek kalmadığını gösteriyor.

Severek takip ettiğim bir seriydi ve bayılarak okuduğum bir kitap oldu.

Cora'nın zaten ilk kitaptan beri tavırları, davranışları süperdi. Hep güçlü ve asi kız gibi gördüğümüz Cora'nın içindeki o kırılgan ve kalbi kırık kadın ise... hüzünlendirdi ama sırtını yaslayacağı bir Rome varken kızım sana hiçbir şey olmaz dedirtti.



Yine Jet ve Ayden'i aşık görmek... ahh bir de Rule ve Shaw'ı aşık görmek çok güzeldi. Ama en çok hoşuma giden Asa'ya da yer verilmesi oldu ve bir de onun Rome ile olan arkadaşlığı...

Tam Nash'in hikayesine azıcık kayar gibi olduk ama yarım kaldı.

Kötü bir haberim var ne yazık ki seri bu üç kitapla bitiyor ve devamı gelmeyecek. Seri hak ettiği değer bulmamış belli ki okurlar tarafından yayınevi de yayımlamama kararı almış.

Diyeceğim seriye yazık oldu. Çok çok daha kötü serilerin çok sattığı bir yer de bu serinin tutmaması çok üzücü...

~~*~~~
"Şuan seninle olmak bana sağlam ve gerçek gelen tek şey... Öyle renkli, öyle hayat dolusun ki, kafamın içindeki bütün o griler arasında adeta parlıyorsun. Bunu kaybetmek istemiyorum.
~~~*~~~

Sağlık olsun, bence 3 kitapla da bir tadabilirsiniz.

Ben beğendim, bence üç kitabı alıp bence bir okuyun. Seveceksiniz :) Hele Rome'un hikayesine bayılacaksınız.

Bu arada yukarıdaki şarkı ne alaka diyeceksiniz ama kitaba başlarken yazarın bir notu vardı. Rome'un şarkı listesi olarak... Deer Tick'in Twenty Miles şarkısı Rome'dan Cora'ya diyerek paylaşılmış :) Dinleyin benim çok hoşuma gitti.

Dövmeli Adamlar Serisi (Marked Men)
Kitabın adı      : Rome
Orijinal adı     : Rome
Yazarı              : Jay Crownover
Çevirmen        : Başak Bekişli
Seri bilgisi       : Marked Men #3
Yayınevi           : Aspendos
Sayfa sayısı      : 376

Kitabın tanıtım yazısı: 

Yanlış seçimler bazen doğru olabilir... Eğlenceli ve gözü kara kızımız Cora Lewis, dövmeli serseri arkadaşlarını hizaya sokmayı iyi biliyordu. Ancak tüm o parıltı ve ukalalığının ardında kırık bir kalp gizliydi. Cora, yeniden acı çekmeye razı olmayacaktı. Mükemmel erkeğe âşık olmayı bekliyordu; yükü veya sorunları olmayan, bağlanmaya hazır bir erkeğe... Sonra Rome Archer'la tanıştı.

Rome Archer, mükemmellikten olabildiğince uzaktı. İnatçı, sert ve buyurgan bir adamdı. Ayrıca son görevinden de epey dağılmış hâlde dönmüştü. Rome, hayatta çeşitli roller üstlenmeye alışmıştı: ağabey, sevilen evlat, süper asker... Ancak bunların hiçbirine artık uymuyordu. Artık yalnızca hayatının geri kalanında ne yapacağını çözmeye çalışan ve bunu yaparken bir yandan da savaş kâbuslarını kafasından atmaya uğraşan bir adamdı. Cora, gelip karamsar hayatına capcanlı bir renk katıncaya dek tüm bu sıkıntılara tek başına göğüs germeye razıydı. Mükemmellik değilse de, mükemmel şekilde kusurlu olmak onlara sonsuzluğu verebilirdi... Dövmeli Adamlar Serisi, Rule ve Jet'ten sonra üçüncü kitap Rome ile karşınızda…



Hiç yorum yok :

Yorum Gönderme

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın