5 Haziran 2017 Pazartesi

38 S. L. Jennings - Günahkar (Se7en Sinners #1)


~~~*~~~
"Birilerinin, bir iblisin bile benim yüzümden ölmesine izin veremezdim. 
Beni korumaya çalışırken... Ben buna değmezdim."
~~~*~~~

Vuhuu...

Melekler ve Şeytanların savaşlarına dair birkaç tane kitap okumuştum ama bu bambaşka bir şey çıktı. Neden mi? Çünkü burada savaşanlar şeytanların kendileri ve birbirleriyle savaşıyorlar. Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim... şöyle ki düşmüş, cezalandırılmış ve iblis olmuş meleklerin Lucifer'a karşı savaşı gibi... :)

Değişik, ilginç ve nefes kesici.

S. L. Jennings, ilgi çekici ve kesinlikle fantastik şeyleri severler için oldukça farklı bir kurgu koymuş ortaya. Kurgu akıcıydı, olaylar birbiriyle bağlantılı ve o kadar güzel kurgulanmıştı ki nefesini tutarak okuduğunuz satırlar ortaya çıkmış resmen.

~~~*~~~
Kaçnılmaz olanı engelleyemeyecek kadar güçsüz olduğunu hissediyorsun muhtemelen. Belki de öylesindir, belki kaderini değiştirmek için yapabileceğin bir şey yoktur. Ama insan olmanın güzelliği de budur. Değişebilirsin; evrim geçirebilirsin. Dünyaya getirilme sebebinden fazlasını gerçekleştirebilirsin.

~~~*~~~

Seveceğim ve takip edeceğim bir seri ve yazar diyebilirim.

Kitabın konusuna kısaca değinmek gerekirse, Eden henüz anne karnında bir fetüsken kaderi belirlenmiş ve şeytan tarafından işaretlenenlerden biri olmuştur. Zamanla hayatında bunun izlerini yaşasa da gerçekte ne olduğunu bilmezken sadece diğerlerinden farklı olduğunu düşünerek hayatını devam ettirebilmeyi çabalamaktadır. Bir gece hayatını tepe takla eden olaylar patlak verdiğinde kendisi ile gerçeği öğrenecektir. İşte o zaman iblislerin savaşının ortasında hayatta kalma çabası verirken sevdiği insanlarla kaderi arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaktır.

Cadıların, şekil değiştirenlerin, iblislerin, Lucifer'ın yer aldığı soluksuz bir hikaye.

Açıkçası kitabı okurken böyle bir kurguyla karşılaşacağımı beklemiyordum. Beklentimin oldukça üstünde bir kitap çıktı.

~~~*~~~
Hayatım bu kadar belirsizlikle doluyken, onun güvenebileceğim, değişmez bir şey olmasını istiyordum.
Ve bu beni korkutuyordu.
~~~*~~~

Eden'in Yedili'nin yanında kalması... sonrasında patlak veren olaylar... hepsinin arasında kendini bulma çabası... tek sevdiği kız kardeşi için yaptıkları... ve her şeyden önemlisi L ile arasındaki ilişki... içerisinde her an patlak vermeye hazır kötülük ve şehvet...

Eden, hem kendiyle hem de çevresiyle bir savaş halinde olmak zorundayken kendini tam güvende ve huzurlu hissettiği kollardan acımasızca ayrılışı...

Özellikle söylemek istiyorum ki Adriel detayı - okuyan bilir, okuyunca öğernirsiniz- bir şekilde L'nin karşısına çıkacak ve Eden ile arasındaki ipleri koparacak kadar incelecek detaylar olacağını biliyordum ama bu noktada haince kullanılacağını düşünmemiştim.

~~~*~~~
"Korkmuyorum L. Ölmekten korkmuyorum."
"Kendinden vazgeçmeye bu kadar hazır mısın?"
"Eğer iş oraya varırsa evet. Eğer senin yaşaman anlamına geliyorsa evet."
~~~*~~~

Bir de o son bölüm!!! offfff....

Ahhh... şu kitaba dair söylemek istediğim çok şey var ama söylemek spoiler olur diye susuyorum.

Ancak kitap içeriğinden çok konusu ile ilgili söylemek istediklerimi dile getirmek istiyorum. Açıkçası Lucifer adını görmek... kendimi şeytanlı bir film izliyormuş gibi hissettirdi. Hatta Lucifer dizisini falan :D ama süperdi... okurken aklından bu ismi telaffuz etmek bile biran için tüyler ürpertici gibi geliyor.

Diğer yandan Yedili'yi oluşturan iblislerin geçmişleri, ne oldukları... onun detaylarını okuduğumda da vay be... harbi araştırılmış dedim. Güzel detaylardı ve ciddi anlamda tatmin ediciydi.

~~~*~~~
Yaşamaya değer bir şey bulduğunda, onun uğruna ölmek için de tereddüt etmezsin.
~~~*~~~

Kitabı çok beğendim ben ve öyle bir bitti ki... açıkçası 2. kitabın hemen çıkmasını istiyorum. Lütfen Aspendos çok bekletme bizi...

Özellikle şu kitabı bitirip de o son bölümü okumak... nefes kesici...

Aspendos... duy bu çaresiz okurun sesini ve 2. kitabı çabuk çıkar lütfen :)

Paranormal Romance severler - melekli şeytanlı fantastik severler... şiddetle tavsiyemdir okuyun :)

Yedi Günahkar (Se7en Sinners) Serisi

Kitabın adı      : Günahkar
Orijinal adı     : Born Sinner
Yazarı              : S. L. Jennings
Çevirmen        : Canan Eren
Seri bilgisi       : Se7en Sinners #1
Yayınevi           : Aspendos
Sayfa sayısı      : 448

Kitabın tanıtım yazısı: 

Yirmi iki yıl önce annemin soğuk ve ıslak rahminden koparılıp Şikago’nun beton kucağına, pislik ve yoksulluğuna bırakıldım. 
İstatistiklere bakılırsa, bu sokaklarda, on sekiz yaşımdan sonrasını görmemem gerekirdi. Ama kaderin bambaşka bir planı vardı. 
Tek bir amaç için doğmuştum: Yaşadığım dünyaya yıkım ve ölüm getirmek. 
Düşüncelerim saf güçtü benim. Sözlerim silahım olmuştu. Kötülükten doğmuştum ama onlar Tanrı’nın lütfuyla beni kurtuluşa taşımaya çalıştılar. İlk yaptıkları ise beni öldürmeye çalışmaktı. 
Kendilerine ‘Yedili’ diyorlar. Onlar günahın ve kurtuluşun elçileri, zamanın başından beri korktuğumuz her şey onlar. Liderleri ise en ölümcül olanları. O asla kaybetmez. Taviz vermez. Hepsinden önemlisi, fâni zayıflıklara yenik düşmez. Yani benimle tanışana kadar bu böyleydi. 

Bir milyon insanı kurtarmak için birini öldür.” 
Beni esir aldığında ilk söylediği buydu. 
Beni kollarının arasına aldığı andan itibaren aklına kazımaya çalıştığı şey, tam olarak buydu.




38 yorum :

  1. İkinci kitap çeviride :) müjdemi isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet öyleymiş :D duyduğumda havalara uçtum resmen :D heyecanla bekliyorum :D

      Sil
    2. Slm ikinci kitabı bulamıyorum çeviri oldu mu? Lütfen cevap verin :))

      Sil
    3. Ben yayın evini takip ediyorum. Çeviride dediler fakat ondan sonra ses çıkmadı. Yani ikinci kitap henüz çıkmadı. Kitap çıkana kadar ilk kitabın içeriğini unutacağım. Araları çok uzatıyorlar. Seri okumaktan soğudum valla.

      Sil
    4. Öğrendiğim kadarıyla yeni yılda rafta yerini alacakmış :)

      Sil
    5. Bu kitapla alakası yok ama ; Gölge varlıklar serisinin devam kitabı ile ilgili bilgisi olan var mı? Yayın evinden cevap alamıyorum.

      Sil
    6. Ne yazık ki bir bilgim yok ama araştırayım ben de öğrenirsem bir şey bilgi veririm.

      Sil
  2. Serinin ikinci kitabı çıktı mı? Çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba henüz çıkmadı ama bildiğim kadarıyla önümüzdeki ay falan çıkacaktır. Çeviri en son tamamlanmıştı sanırım edistondaydı kitap galiba.

      Sil
  3. Merhaba internette bulamiyorum 2. Kitap yayinlandimi acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki henüz çıkmadı, bu yüzden bulamıyorsunuzdur.

      Sil
  4. Acaba içinde cinsellik ne kadar var? Herkes okuyabilir mi büyük küçük ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam 1-2 sahnede vardı, onun haricinde okunabilinir. o sahneleri atlayarak okuyabilirsiniz eğer hoşlanmıyorsanız. Cinsellik olan kısmı da sevişme sahnesini açık şekilde anlatıyor.

      Sil
  5. 2. Kitap hala yok ortalarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki dwevamıyla ilgili bir dönüş yapmadı yayınevi, umaırm çıkarırlar.

      Sil
  6. Muhtemelen çıkmayacak, bu yönde umudumu yitirdim ben açıkçası

    YanıtlaSil
  7. İkinci kitap çıkmadı mı halaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki çıkmadı ve yayınevi de herhangi bir bilgi veremiyor ne yazık ki :(

      Sil
  8. 2. Kitaptan umudumuz u yitirdi k mi yani 😕😈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesmek zorundayız çünkü yayınevi çocuk yayınlarına dönüyor sanırım

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Ne. Yazık ki çıkmadı, yayınevi kapattığı için muhtemelen çıkmayacak

      Sil
  10. Merhaba ikinci kitap çıçmadı mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin devamı gelmeyecek muhtemelen, yayınevi kapandı. Başka yayınevi alırsa teliflerini devam eder.

      Sil
  11. Merhaba serinin 2 kitabı yok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin devamı gelmeyecek muhtemelen, yayınevi kapandı. Başka yayınevi alırsa teliflerini devam eder.

      Sil
  12. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için

    YanıtlaSil
  14. Merhaba serinin 2. Kitabi çıktı mı?

    YanıtlaSil
  15. Merhaba 2.kitapla ilgili son durum nedir biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki çıkmadı muhtemelen çıkmayacak çünkü yayınevi çocuk kitapları çıkarmaya karar verdi. Başka yayınevlerine rica etmek gerekiyor inceleyip almaları için. Devamı gelmeyecek gibi görünüyor :(

      Sil
  16. Peki bu tarza benzer bir bildiğiniz kitap var mı yine içinde aşk, şeytan yada böyle kaçırılma gıbı olan bu tarz konular çok dikkatli çekiyor stockholm sendromu olan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stockhol sendromu olan bildiğim yok ne yazık ki, aklıma gelmiyor ama Pegasus'un Zalim ve Güzel kitabı belki olabilir güzel ve çirkinden alıntı ama kendi içerisinde fantastik detaylarda var aynı şekilde Yalnızlığın Kara Laneti'de öyle kaçırılmalı ve sonrasında aşk detaylı fantastik kitaplar. Tavsiye edebilirim bunları

      Sil
    2. Gece Evi serisi, Fısıltı serisi, Mezarlık serisi,Kara Hançer Kardeşliği serisi, Karanlığın Efendileri serisi, Ejderha serisi.... stockholm sendromu yok fakat soluksuz okuyabileceğin eğlenceli,heyecanlı fantastik serilerdendir...

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın