1 Temmuz 2019 Pazartesi

0 Haziran - 2019 Neler Okudum?


Bu ayı 9 kitapla bitirdim. Yine bu ay da değişik türlerde kitaplar okudum ve araya yine Türk yazarları serpiştirdim. Başladığım serileri de Temmuz ayında bitirmeyi hedefliyorum. 

Şimdi neler okuduğuma gelirsek; 



  • T. Y. Mazer - Amber: Lacivert serisinin son kitabı, seriyi sıralı okuyun. Romantik ve aksiyon türünde, puanım 5/5  Yorum için Tıklayınız.   

  • Penelope Ward & Vi Keeland - Ukala Piç: Romans ve hatta erotik romans türünde, puanım ise 5/5. Yorum için Tıklayınız.  

  • Larissa Ione - Ares: Fantastik romans türünde ve Mahşerin 4 Atıısı serisinin ilk kitabı, puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız.   

  • Cathy Gohlke - Gözyaşlarının Kalesi: Historical fiction dediğimiz tarihsel kurgu türünde. Puanım 5/5. Yorum için Tıklayınız.  

  • Kimberley Freeman - Kor Adası: Hemen hemen historical fiction türünde bu kitap ta puanım 5/5. Yorum için tıklayınız.  


  • Mehtap Soyuduru Çiçek - Yalancının Mumu Aşkla Söner: Romantik komedi türünde, puanım 3,5/5. Yorum için tıklayınız.  


Haziran ayında hedefim 10 kitap umarım hedefime ulaşabilirim :) 




Umarım sizin de aylarınız bol kitaplı geçiyordur.



Okumayı bırakmayın :) 






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın