1 Mart 2022 Salı

0 Neler Okudum - Şubat 2022

Şubat ayını da geride bırakıyoruz ve ben çok da istediğim gibi okuyamamış olsam da yine de okudum. Şu sıralar cidden elimde o kadar büyük projeler var ki, beynim sulanmış olarak eve geliyorum kitap okumak yerine uzanıp müzik dinliyor sonrasında da uyuma moduna geçiş yapıyorum. Ya da resmen vaktimi boşa harcayarak boş boş internette dolanıyorum. 

Ancak... bu böyle devam edemez ve ben geri dönmek zorundayım. Sanırım yavaş yavaş dönüyorum çünkü diğer aylara nazaran Şubat ayında daha fazla okudum :) 
 
 Ayın geneline bakılırsa sevemediğim kitapların yanında severek okuduğum kitaplarda oldu. Bunların yanında bir tane de dizi bitirdim. Zaten kendime her ay bir dizi izni veriyorum yoksa dizilerden kitaplara fırsat kalmıyor. 

Her kitabın yorumu blogda yer alıyor ayrıca dizinin de yorumu yer alıyor :) 


Neler okudum;

  • Puanım : 5/5      //   Colleen Hoover - Verity
  • Puanım : 2/5      //   Jossie Silver - Lydia'nın İkinci Hayatı
  • Puanım : 2/5      //   Rumeysa Gülhan - Feveran
  • Puanım : 1/5      //   Rumeysa Gülhan - Feveran Veda
  • Puanım : 4/5      //   Aşkın Nur Karataş - Asistan 1
  • Puanım : 4/5      //   Emma Chase - İtiraz



Neler izledim;





Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın