19 Mart 2022 Cumartesi

0 Yeni Kitaplarım // Mart 2022

Veee yeni kitaplarım geldi :) 

Size demiştim bir kitap alışverişim daha var diye, işte o siparişim de geldi. 

Kitaplarımı kitap365.com sitesinden aldım, uzun zamandır oradan almamıştım hazır alasım varken ve istediğim kitaplar orada indirimdeyken alayım dedim. Öyle çok büyük indirimler yoktu, ama diğer sitelere kıyaslandığında daha düşüktü kitapların fiyatı. 

Çok hevesle beklediğim kitapların haricinde, merak ettiğim ve her kitabını aldığım yayınevinin kitaplarıyla alışverişimi tamamladım. 

Arkadya Yayınları'nın kitaplarını severim, aşırı derecede iyiler ve içimdeki historical fiction türünü seven okuru tatmin eden kurguları oluyor. 

Morbius ise.. filmi çıkmadan kesin okuyacağım ki filmi 1 Nisanda vizyona giriyor o yüzden kesinlikle araya sokup okuyacağım öyle hissediyorum. 

Carrie Jones ise... ilk kitabı İhtiyaç'ı okumuştum ama yayınevi seriye ara vermişti şimdi bütün hepsini yeni baskılarıyla... özel baskılarıyla çıkardı bu yüzden hemen aldım ben de. Young adult olan seri aynı zamanda fantastik de... bu türü sevenlere tavsiye ederim çünkü kalıpların dışında bir kurgusu var. 

Toplu olarak yazayım neler aldığımı :) 

Neler aldığıma gelirsek;

  • Morbius
  • Dağların Ezgisi
  • İhtiyaç
  • İkna
  • Tutsak
  • Sabır

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum. Öncelik vermemi istediğiniz varsa da yazabilirsiniz :) 




 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın