2 Eylül 2022 Cuma

2 Ağustos Ayı Nasıl Geçti?


Eylül ayı da geldi çattı. Sonbahar giriyoruz... Her ne kadar İstanbul'da sonbahar esintisi olmasa da - hava sıcaklığı hala 30 derecelerde - eylül ayı sonbahar ayı diyor ve onun moduna giriyoruz. 

Sizde de oluyor mu benim genelde bu ayda üzerime bir rehavet, durgunluk ve hüzün çöker ki genelde öyle şarkılar falan da dinlemeye başlarım. Depresyon mode on durumuna geçiş yapıyorum sanırım. Ama bu durum kitaplara yansımıyor aslında yansıtasım geliyor ama engel oluyorum kendime 😊 

Neyse... Ağustos ayını geride bıraktık... benim için aşırı yorucu bir aydı çünkü hastalıklar, düğünler, nişanlar falan uğraşırken elimdeki büyük projelerle de iş yoğunluğum vardı. Tam bir koşuşturmaca içindeydim. Tabi bunu da okumalarıma yansıttım. Bu yaz benim için aşırı verimsizdi ama umarım bundan sonra toparlayacağım... umarım... 

Ah bir de 27 Ağustos blogumuzun 10.yıl dönümüydü onu bile kutlayamadım... Neyse gecikmeli de olsa kutlayalım, nice yıllarımız olsun beraber  💜💜

Tabi bütün bu yoğun tempomun içinde enerji toplamak için BTS'in programı Run BTS'i izledim bir de özel bölüm yayınladılar Telepati....  resmen enerji kaynağım oldu ve çok eğlendim izlerken... işte öyle bu sıralar çok seviyorum bu çocukları... uzunca zamandır seviyordum ama şu sıralar ayrı bir sevgim var kendilerine... hepsi evimin küçük yaramaz çocukları gibi... ki kardeşimin en büyükleri Jin'den bile büyük olduğu düşünülürse böyle hissetmem çok normal 😀 

Neyse konumuza dönelim 😉

Bu ay topu topuna 3 kitap okumuşum. Benim için çok fena haftada bir kitap bile değil ki genelde haftada iki kitap bitirmeye özen gösteririm... çok fena bir sayı benim için... ama hiç okumamaktan iyidir derim hep ve öyle demeye de devam ediyorum. 😇

Neler Okudum

  • Emma Chase - Karar
  • Julie Quinn - Eşsiz Bayan Bridgerton
  • Rory Power - Vahşi Kızlar


 Kitapların yorumlarını blogda bulabilirsiniz. Hatta alıntıları da var iki tanesinin onları da okuyabilirsiniz. 

Kitapların yanı sıra bir de sinema kaçamağı yaptım iki arada bir derede... kuzenimin izlemek istediği benim de Thor sevgimden dolayı asla hayır diyemediğim "Thor: Love and Thunder " filmine gittim. Filmin yorumu da blogda yer alıyor ama açıkçası beklediğim gibi değildi. Beklentim mi çok yüksekti yoksa Thor karakterine öyle bir filmi yakıştıramadığımdan mı ya da izlerken olmasa da olurdu hissinden kurtulamadığımdan mı bilemiyorum ama olmamıştı bence...😟 Neyse çok uzatmayayım... 

İşte öyle bir aydı benim için aslında oldukça yoğun ve yorucuydu ama bitti... Bakalım eylül ayı nasıl geçecek... 

Sizin ayınız nasıl geçti? 💜 Umarım güzel ve bol kitaplı geçmiştir 😀






2 yorum :

  1. Merhaba, Eylül ayı beraberinde hüzünü de getiriyor ama ben nedense yılın en çok bu ayını seviyorum. Sonbaharın ruhumu iyi geldiğini hissediyorum.

    Nice 10 yıllarınız olsun İnşallah. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah bütün takipçilerimle beraber nice yıllarmız olur <3

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın