5 Mayıs 2024 Pazar

0 Sarah Adams - Romantik Taktik



~~~*~~~
"Gerçek aşk hayatta bir kez gelir, yanından geçip gitmesine izin verme."
~~~*~~~

Sport Romance sever biri olarak tabi ki bu kitabı okuyacaktım. Üstelik de smut sahneleri olmayan, sıcacık bir arkadaşlıktan aşka dönüşen hikayesi varken neden okumayayım ki? 
Çok tatlıydı. 

Öncelikle seri değil tek kitaptı ve Go Kitap'tan çıkan romanslardan biriydi. Biliyorsunuz ki yayınevi artık aşk romanlarına da fırsat vermeye başladı ve sonuçta da bize çok tatlı, güzel ve seveceğimiz kitapları çıkarıyorlar. Yayınlarında birkaç kitap daha var onları da beklemedeyim. 

Kitap bir spor temalı aşk romanı. Smut içerik yok, öpüşme sahnesi bile o kadar az ki ve detaysız anlatım ki çok rahatlıkla okunabilinir. Artık biliyorsunuz ki bu içerik her kitapta var ve okumaktan rahatsız olan okurlar da buna göre baya eleme yapmak durumunda kalıyor. Bu kitabı rahatlıkla okuyabilirsiniz. 


~~~*~~~
Bree'nin koynuna girmek için bir yol aramıyordum; onunla bir ilişki istediğimi göstermeye çalışıyordum. Ona, daha önce kimseye olmadığı kadar bağlı olmak istiyordum.
~~~*~~~


Kitabın kısaca konusuna değinmek gerekirse; Bree ve Nathan, çok küçük yaşlardan beri arkadaşlardır. Bree bale ile ilgilenip ona göre kariyer planı yaparken Nathan'da Amerikan Futbolu oynayıp ona göre kariyer planı yapar. Ancak Bree lisede kaza geçirir ve bu kaza sonucunda balerin olmayacağını, hayallerinin peşinden koşamayacağını fark ederek bale eğitmeni olmaya karar verir. Bu kazada yaşadığı depresif anlardan, ruh halinden ve Nathan'ın sırf Bree için kendi kariyerinden vazgeçme ihtimalinden dolayı Nathan ile olan arkadaşlığına ara verirler. Arada geçen dört yılın sonunda tekrar karşılaşan ve arkadaşlıklarına kaldıkları yerden devam eden ikili, içlerine gömdükleri aşk da hala ilk günkü gibi tazedir ve ama ikisi de birbirlerine duygularını söyleyemezler arkadaşlıkları bozulmasın diye. Ama bir gün olayların sonucunda Nathan hakkındaki dedikodulara çok öfkelenen Bree, sarhoş olduğu anlardan birinde farkında olmadan bir paparazzi muhabirine Nathan'ın kendisine aşık olduğunu söyler. Bunun sonucunda da olay internete düştüğünde Nathan'ın menajeri olaya el atar ve ikilinin sahte ilişki yaşamasını söyler en azın futbol sezonunun sonuna kadar. Çünkü Nathan'ın takımı playofflara kalıp Super Bowl'a çıkacaktır ve bunun onun için iyi olacağını düşünmektedir. Hesaba katılmayan şey ise... Bree ve Nathan'ın birbirlerine karşı olan aşkıdır. Bütün bunların sonucunda ikilinin nasıl tepki vereceğini, nasıl duygularını dışa vuracaklarını okuyoruz. 

Yorumun başında da dediğim gibi kitapta smut sahne yoktu, ufak tefek yerlerde sohbetlerde küçük imalar geçiyordu, öpüşme sahnesi vardı iki-üç sahnede ama onun haricinde smut herhangi bir detay yoktu. O yüzden bu tür detaylardan hoşlanmıyorsanız bu  kitabı rahatlıkla okuyabilirsiniz. 


~~~*~~~
Korkuyordum çünkü bunca zaman uzakta tutmaya çalıştığım tüm duygular, bir dolu fırtınası gibi üzerime hücum ediyordu.
~~~*~~~

Çocukluk aşkının yetişkinliğe kadar nasıl geldiğini, ikilinin çok iyi arkadaş olmasına rağmen aşık kalplerini birbirlerinden saklamayı başarmış olmaları müthişti. Hani derler ya "senin ciğerini bilirim ben" diye öyle bir şekilde tanıyorlar birbirlerini ama aşık kalplerinden bir haberlerdi. 😂 bu detayları okurken şapşikler dedim resmen. 

Her ikisinin de kariyerlerini eline almış, yetişkin insanlar olmasını sevdim. Nathan ünlü bir futbolcu, oyun kurucu. Bree ise, bir bale eğitmeni... 

Sohbetler, diyaloglar ve arkadaşlıklar çok güzeldi.

Nathan'ın takım arkadaşlarıyla olan diyalogları, onların Bree ile olan ilişkisi, hepsinin beraber olduğu sahneler çok eğlenceliydi.

Nathan'ın bir futbolcu, oyun kurucu olmasına rağmen Bree'ye karşı olan duygularında güvensiz ve çekingen davranması diğer kitaplardan farklı bir karakter olmasını sağladı gözümde ve bu bir tık daha favorim oldu. Hatta içindeki bütün korkuları, tereddütleri ve hep daha iyi olmak için çabalama modu çok güzeldi. Mükemmel bir adam modunda değildi bu yüzden de çok hoşuma gitti. 

Bree ise, kazadan sonra yaşadığı duygusal çöküş ama sonrasında kendini tamamen toplaması çok iyiydi. Hedefleri için, hedefleri olan kızlar için çabalaması çok güzeldi. Bunun yanında Bree'nin içinde büyüttüğü aşkı, arkadaşlığı bozulur diye kendini tutması çok iyiydi. 

Arkadaşlıklar çok iyiydi, hem takımın arkadaşlığı hem de Bree ile Nathan'ın arkadaşlığı çok iyiydi. 

Bree'nin ailesiyle ilişkisi, ablasıyla ilişkisi çok tatlıydı. Nathan'ın arkadaşları tarafından taktik alması, arkadaşlarının onu desteklemesi çok iyiydi. Çok eğlendim o kısımlarda.

Sonunda ikilinin birbirlerine açılması zaten kitabın sonlarını buldu. Son 100 sayfa falan kala açıldılar ama zaten sonra da kitap bitti. 😅 Yani Bree ile Nathan'ın aşık olarak biraz daha okumak isterdim. Ya da onları sahte ilişkideki modlarını daha fazla okumak isterdim. O kısımlarda azıcık az kaldı, eksik kaldı. 

Aslında, sahte ilişki modunda, sahte sevgili oldukları dönemleri daha detaylı okumak isterdim. O kısımlar eksik kalmış gibiydi. Zaten kitapta eksikliğini hissettiğim tek kısımda aşk kısmıydı. Onun haricinde çok severek okudum. 

Kitaba dair puanım 5 üzerinden 4 veriyorum. 🌟🌟🌟🌟


~~~*~~~
Bree, şu hayatta olmayı arzuladığım her şeydi, sevdiğim ve tutkunu olduğum her şey. Kalbimi çalmıştı ve içten bir şekilde bir daha asla geri vermemesini umuyordum.
~~~*~~~



Kitabın adı     : Romantik Taktik
Orijinal adı     : The Cheat Sheet
Yazarı            : Sarah Adams
Çevirmen        : Burcu Karatepe
Yayınevi         : Go Kitap
Sayfa sayısı    : 376

Kitabın tanıtım yazısı: 

Selamlar, ben Bree Camden ve en iyi arkadaşım, yıldız oyunkurucu Nathan Donelson'a umutsuzca aşığım (magazin dergilerinde çıkan haberler ve ne çok kadınla çıktığı düşünülürse Amerika’nın yarısı da aynı durumda olmalı). Her şey kabul etmekle başlar, değil mi? Ama bunu ona asla itiraf edemem çünkü o beni bu şekilde görmüyor ve en son isteyeceğim şey aramızdaki ilişkinin garipleşmesi.

Anlayacağınız aramızda eski moda, birbirimize elimizi bile sürmediğimiz platonik bir arkadaşlıktan başka bir şey yok! Tam da istediğim gibi. Evet. (Ağlamıyorum, gözüme bir şey kaçtı sadece.)

Aslında arkadaşlığımız çok iyi gidiyordu ta ki ben bir gece tekilayı fazla kaçırıp yanlışlıkla bir muhabire içimi dökene kadar… Ve şimdi tüm dünya Nathan'la birbirimize ait olduğumuzu düşünüyor! Ah bir de bir süreliğine Nathan’la birlikte görünmemiz, romantik pozlar vermemiz falan gerekiyor. Ama bunu kimseye söylememem gerektiğini unuttum!

Arkadaşlığımıza zarar vermeden Nathan’la sahte bir ilişki yürütmeyi nasıl başaracağım? Özellikle de bu sahte ilişkiden bambaşka beklentilerimiz varken?

Yardımlarınızı esirgemeyin.
Öpüldünüz!
Bree






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın