2 Ekim 2022 Pazar

2 Eylül Ayı Nasıl Geçti?

Bir ayı daha geride bıraktık. Eylül ayı nasıl geçti gitti anlamadım. Ciddi anlamda anlamadım. Çok mu hızlı gitti sanki... 

Ayın başlamasıyla bitmesi bir oldu... ve ben yine pek de bir şey yapmadan bu ayı bitirdim. Belki her ay aynısını söylüyorum ama en azından umutla bir sonraki ayın daha verimli geçmesini diliyorum bu yüzden ekim ayının daha iyi ve bol kitaplı geçmesini istiyorum çünkü eylülde pek verimli olmayan bir iki kitabın dışına çıkamadığım bir ay oldu ne yazık ki 😔

Neyse en azından bir iki kitap bir dizi bir film bitirdim de kendimi hiç yoktan iyidir diye motive ediyorum. Ekim ayı için de beklentimi ve umudumu yükseltiyorum ama içimden bir ses yine hiç de hoş olmayacak şekilde boş geçireceksin diyor...  

Neyse önce geçip giden aya bakalım önümüzdeki ayda da günü yaşayarak geçirelim 😇

 Eylül ayını bir film, bir dizi ve iki kitapla bitirmişim. Ah bir de iki saatlik konser izledim, onu da sayalım dimi ama 😉 yorumun sonunda ona değinmeyi planlıyorum. 


Neler Okudum

  • Emma Chase - Yakın Koruma
  • Sophie Jordan - Aşkın Günahı


 Kitapların yorumlarını blogda bulabilirsiniz. Hatta alıntıları da var onları da okuyabilirsiniz. 


Neler İzledim

  • Nevertheles (K-Drama) 
  • Jurassic World Dominion (Film)


 Film/dzi yorumlarını blogda bulabilirsiniz.


Bunun haricinde Disney Plus'ta yayınlanan BTS'in "Permision To Dance - LA Konseri"ni izledim. Bu çocukların başarısına bir kere daha hayran oldum çünkü sahne hakimiyetlerinden performanslarına kadar şey mükemmeldi. Sıkılırım falan diye düşünmüştüm izlerken ama zamanın nasıl geçtiğini anlamadan konser bitti. Umarım diğer konserleri de alırlar da onları da izlerim diye düşündüm sonunda.

İşte benim ayım böyle geçti. Sizin ayınız nasıl geçti? 💜 Umarım güzel ve bol kitaplı geçmiştir 😀


2 yorum :

  1. Sene sonu yaklaşınca aylar daha bi hızlı geçiyor sanki. Ben Eylül ayında Türkiye'ye ailemi ziyarete gittim. Bu yüzden benim için jet hızıyla geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ziyaretler cidden çok çok hızlı geçiyor. Bir de sayılı zaman olunca su gibi akıyor

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın