28 Ekim 2022 Cuma

0 Matsuri Hino - Vampir Şövalye Cilt 2 (Vampire Knight #2)


~~~*~~~
"Vampirler neden insanlara zarar veriyorlar?"
"İç güdülerine karşı çıkamayan zavallı yaratıklar oldukları için..."
~~~*~~~ 



 Ve Vampire Knight manga serisinin 2. cildiyle karşınızdayım. Aslında hızlı hızlı okumak istiyorum ama elimde sadece ilk beş cildi olduğu için hızlı okumuyor araya kitaplar sokmayı planlıyorum. Bundan sonra araya başka kitap sokacağım sonrasında 3. ciltle devam edeceğim. 

Okurken çok kez kalımdan geçen şey çizimlerin süper olduğu ve keşke renkli olsalar oldu. Açıkçası bu türü bu kadar seveceğimi ve keyifle okuyacağımı düşünmemiştim. Aaa resimli oku geç falan da değil dikkat etmeniz gereken çok fazla detay oluyor o yüzden okuması kolay diye düşünmeyin. Gördüğünüz detayları aklınızda tutmanız da gerekiyor... Neyse.. .ben sevdim.

Bu ciltteki hikayenin konusuna değinmek gerekirse; Yuki, Zero'nun sırrını öğrendikten sonra onun kendi içinde verdiği savaşa yardımcı olmayı hedeflemektedir. Hatta bunun için elinden gelen her şeyi de yapmayı düşünmektedir. Ama çiğnenmemesi gereken kurallar vardır ve bu kuralları hiçe saymayı göze alan Yuki, Zero için göze aldıkları onu nasıl etkileyeceğini bilmemektedir. Bir diğer tarafta da Kaname vardır. Yuki'nin Zero için yaptıklarını gözlemlemektedir ve bunu gelecekte kullanıp kullanmayacağını da okuyup öğreneceğiz. Bunun yanı sıra Zero'nun küçüklüğünü bilen ve vampir avcısı olarak eğitimine yardımcı olan Yagari'de ortaya çıkınca işler azıcık kızışmaya başlar. 


~~~*~~~
"En iyi çözüm bu, Zero... Kanımı iç Zero.. Susuzluğunu gidermek için en azından şimdilik..."
"Yapma... N'olur... Kendimi affedemem..."
"Evet... biliyorum ama bunu çok düşündüm..."
"Üzgünüm..."
"Ah.. İkimiz... İzin verilmeyen şeyi yapalım..."
~~~*~~~ 

Öncelikle cidden çizimler çok iyi, instagramda hikaye olarak atıyorum çizimlerden bazılarını takip edenler görüyordur. Bayıldım. Bu türü artık bırakmam diye düşünüyorum. Tavsiyeleriniz varsa yazın not alırım 😉

Yuki'nin Zero'ya karşı olan ilgisinin sadece arkadaşça olmamasını istiyorum o kadar güzeller ki... Ama Kaname'de açıkçası bir şeyler hissediyorum. Değişik bir şekilde tetikte olmama neden oluyor çünkü her an bir şey yapacakmış gibi. Özellikle Yuki'ye... tamam geçmişte onun hayatını kurtarmış falan ama yine de... bilemiyorum önümüzdeki kitaplarda beni neler bekliyor meraklardayım. Ama Zero, Yuki'nin zarar görmesine izin vermez bence 😍

Bu seferki kitapta daha bir vampirlik gördük. Vahşilik, kana susamışlık ve tipik vampir halleri... tabi siyah beyaz çizimlerde ne kadar görülürse ama onu hissettiriyordu. 

Her geçen gün Zero'nun hayatına dair bir şeyler öğreniyoruz ve Kaname'nin de aynı şekilde olacağı anı merak ediyorum da onun da sırları var bence... 

Bu arada Kaname bir safkan vampir... yani piramitin en üstü... Zero ise vampir avcısı bir aileden gelen içindeki vampir içgüdülerini bastıran biri... şuan azıcık spoiler vermiş oldum sanki ama olsun 🙈 Ortalık fena kızışacak... 

Bu kitaba puanım 5 üzerinden 5... çok sevdim bunu... bakalım 3.kitap nasıl olacak :) 


~~~*~~~
'Seni ben durdururum' demiştim ya... Ben sözümü hep tutacağım. Sen istemiyorum desen de, benden nefret etsen de, kaç kere olursa olsun içindeki o canavarı yatıştıracağım.
~~~*~~~ 


Kitabın adı      : Vampir Şövalye - Cilt 2
Yazarı            : Matsuri Hino
Yayına Hazırlık : Zeynep Kopuzlu Taşdemir
Sayfa Düzeni   : E. Bahar Mete
Seri Bilgisi       : Vampire Knight #2
Yayınevi          : Akıl Çelen Kitaplar
Sayfa sayısı     : 192

Kitabın tanıtım yazısı: 

Zero içgüdülerine bir türlü karşı koyamaz ve vampir tarafı uyanmaya başlar. Acı içinde sağduyusu ile içgüdüleri arasında gidip gelen Zeroya yardım etmeye çalışan Yuki, gececi öğrencilerin verdiği gece partisine giderek vampirler dünyasının sırlarını anlamaya çalışır. Ama Zeronun geçmişini bilen birinin ortaya çıkmasıyla durum aniden değişir...

Manga tutkunlarının merakla beklediği Vampire Knight- Vampir Şövalye, mangayı Türkçe okumak isteyenler için ikinci cildiyle raflarda!





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın