13 Mart 2023 Pazartesi

0 Rosie Danan - Ev Arkadaşı (The Shameless Serisi #1)


~~~*~~~
Bir sürü hata yaptım ama en azından bana aitler. Sonucunda ne kadar yıkılırsan yıkıl, kendi hareketlerinin sorumluluğunu almakta değişik bir gurur hissi var.
~~~*~~~  

Aslında telif hakları alındığı duyurulduğunda heyecanlanmış ve eğlenerek okuyacağımız bir kitap olduğunu düşünmüştüm. Hatta öyle yorumlar okudum ki 'ooo süper tam benlik bir kitap' diye de düşündüğümü itiraf etmeliyim ama ne yazık ki hayal kırıklığı oldu. 

Neyse detayları size yorumumun devamında anlatacağım. 

The Shameless Serisi iki kitaptan oluşuyor, aslında bir nevi iki arkadaşın aşk hikayesini de anlatıyor bu seri de diyebilirim. Aslında yetişkin filmlerde iki partneri oynayarak isim yapmış iki arkadaşın hikayelerinin serisi. Bu kişilerden ilki Josh ve Clara'nın hikayesi... ikinci kitap ise Naomi'nin hikayesi. 

Kitabın kısaca konusuna değinmek gerekirse; Clara, zengin bir aile kızı ve ailesinin yanından ayrılmak, kendi ayakları üzerinde durmak adına şehir değiştirir ve çocukluk arkadaşının evinde kalma planları yapar. Bu arkadaşı aynı zamanda Clara'nın da çocukluk aşkıdır. Üstelik bu durumu her ikisinin ailesi de onaylacakken Clara'da buna tutulup kalmıştır. Ancak şehre geldiğinde arkadaşı Everett'in turneye çıkacağı ve kendi odasını başkasına kiraladığını öğrendiğinde bir yabancıyla evi paylaşacağını öğrendiğinde ve koca şehirde yalnız kaldığını öğrendiğinde yaşadığı güvensizlik ve hayal kırıklığıyla baş etmeye çalışır. Eve yerleşirken de ev arkadaşı Josh'ın aynı zamanda yetişkin filmlerde bir oyuncu olduğunu da öğrenir. Yetişkin filmlerden kastım ise.. bir p*rno yıldızı olduğu... Josh ise, karşısında kendisini tanımayan ve çevresindeki kadınlardan, tanıdığı kadınlardan daha başka bir karakterde birini görmenin ve tanımanın heyecanını yaşar. Çünkü cinsel çekim hissettiği Clara, bu konularda ürkek ve utangaçtır... kendisinin cesareti onda yoktur. Üstelik kendisinin çalıştığı bu sektörde yeterince kazanamaması, sömürülmesi ve haklarını alamaması tekrar sözleşme imzalama konusunda onu düşündürürken Clara ona bambaşka bir iş teklifiyle gelir... İkisi de birbirlerine yardım ederken, aynı zamanda birbirlerine de aşık olmaya başlarlar... Kitap ise bu ikisinin hikayesini anlatıyor. 


~~~*~~~
Clara'yla ilgili bir şeyler, çıkardığı sesler, hareket etme şekli ya da iisinin şeytani kombinasyonuyla ilgili bir şeyler, Josh'ı onun büyüsüne kapılmaya bir adım daha yaklaştırıyordu.
~~~*~~~ 

Öncelikle konusuna rağmen ilgimi ve merakımı çekmişti. Bir de bazı kitaplar çıktığında baya sansasyonel olabiliyor bu yüzden okuyup kendim karar vermeyi tercih ediyorum. Dolayısıyla bu kitap çıkacağı duyurulduğunda, konusu yazıldığında öyle laf edildi ki kitaba bir deneyeyim dedim. Ama olmadı... ne yazık ki beni cezbeden bir kitap olamadı. 

Kitabı utanarak söylüyorum ki sıkıldım ve yarım bıraktım. Çünkü benim için o kadar gereksiz uzatmaları vardı ki... yani o kadar detaya ne gerek var dedim. Ya da bunları yazmaya... bilemiyorum bana fazla geldi bazı detaylar. Okurken de kitap ne yazık ki akmadı... normalde bir oturuşta 100 sayfa okuduğum saat aralığında bu kitapla 50 sayfayı devirmek bile zor oldu benim için. 

Kitabın 200 sayfasını itinayla okudum ve belki dedim bir şeyler olur ama yok yanı bir süre aynı yerde saydı gibi... ve ne yazık ki kitaba bağlanamadım bir yerden sonra da okumak istememe neden oldu. 😓

Çok fazla bahsetmeye gerek duymuyorum. Zaten bahsedecek kadar da sevmedim kitabı. Okumak isteyenin kendi tercihi... tavsiye eder miyim diye sorarsanız... hayır etmem... yine de tercih sizin derim. 

Kitaba puanım 5 üzerinden 2 veriyorum. 🌟🌟

~~~*~~~
Bazı korkular bizi öldürür. Bütün yaşamı içimizden çekerler ve biz de bir sürü pişmanlıkla ölürüz. 
~~~*~~~ 



The Shameless Serisi

  • Ev Arkadaşı
  • The Intimacy Experiment


Kitabın adı      : Ev Arkadaşı
Orijinal adı      : The Roommate
Yazarı            : Rosie Danan
Çevirmen        : Doğa Şarlayan
Seri Bilgisi       : The Shameless Serisi #1
Yayınevi          : Ren Kitap
Sayfa sayısı     : 352

Kitabın tanıtım yazısı: 

Kendi bulaşığını yıka. Banyoya girmeden önce kapıya üç kere vur. Ev arkadaşını internette araştırma. Wheaton’lar, Doğu Yakası sosyetesinde dürtülerini kontrol edememeleriyle bilinirlerdi. Fakat kızları Clara, onlardan tamamen farklıydı. Clara tam bir sosyetikti; aşırı başarılı, görgülü ve tahmin edilebilirdi. Gelgelelim her Wheaton’ın olduğu gibi onun da zayıf bir noktası vardı. Çocukluk aşkı onu ülkenin öteki ucuna taşınması için davet ettiğinde, bu teklif Clara’nın karşı koyamayacağı kadar iyi ama bir o kadar da gerçek dışıydı. 

Son anda yapılan ufak çaplı ve Clara’nın tamamen bihaber olduğu plan değişikliğiyle, sosyetik güzelimiz kendini bir anda hiç tanımadığı biriyle ev arkadaşı olmuşken buldu. Bu kişi, çevresinde rahat olabileceğiniz kadar anlayışlı ve göz acıtacak kadar yakışıklı olan Josh Darling’di. Bir yaz boyunca sadece ev arkadaşı olarak kalabilmeleri, Clara’nın Josh Darling’i internette aratmasıyla sarsıldı. 

Josh’ın ününü öğrenen Clara, onunla birlikte yaşamanın ailesi için büyük bir skandal olabileceğinin farkındaydı. Darling’in profesyonel becerileri, kadınların hor görülen isteklerinin mücadelesini kendi ellerine alması için Clara’ya ilham verdi. Birçok konuda farklı görüşleri olmasına rağmen ikisi de kadınların sekste daha iyisini hak ettikleri konusunda hemfikirlerdi. Yapmaya karar verdikleri şey, ikisinin de hayatını değiştirecek ve eğer şanslılarsa başkalarının da şanslı olmasına yardımcı olacaktı.






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın