16 Mayıs 2023 Salı

0 Matsuri Hino - Vampir Şövalye Cilt 8 (Vampire Knight #8)

 


~~~*~~~
Sahici kar ya da güneş bir yana, dışarıdaki dünyayı bir kere bile görmüşlüğüm yoktu. Benim dünyam sadece bu bodrum katındaki, tek bir penceresi bile olmayan odadan ibaretti.
~~~*~~~  

Vampir Şövalye serisinin 8.cildinin yorumuyla karşınızdayım. Bu kitapla beraber elimdeki kitapları bitirmiş oldum yenilerini almam lazım. Açıkçası oldukça sürprizlerle dolu bir ciltti. Sevgim. Şaşırdım... bazı detaylar hoşuma gitti. Hatta bazı sırlar da ortaya çıktı diyebiliyorum. Off ne kitaptı ama..

Serinin 19 cilt ve hepsi ülkemizde yayınlandı. Sırayla okunması gerekiyor çünkü birbirinin devamı niteliğinde.

Kitabın kısaca konusuna değineyim. En son Kaname, Yuri'yi kaçırıp geçmişini hatırlatacak bir hamle yapmıştı ve orada bitmişti. Bu kitapta da Yuri'nin geçmişi açığa çıkıyor, kimliği, ne ve kim olduğu ortaya seriliyor. Ayrıca Kaname ile olan ilişkisi ve ikisinin ortak geçmişleri de ortaya çıkıyor. Bütün bunların yanında Zero'da nerede ve görevi ne onlar da çıkıyor ortaya... 

Baya sırların ortaya çıktığı bir kitaptı. Ama beni ilk kitaptan beri biliyorsunuz ki, Zero tarafındaydım. Kaname ve Yuri'nin ortak geçmişi ortaya çıktığına göre Zero'nun burada kalbi, duyguları ne olacak bilemiyorum, ama üzülürüm Zero üzülürse... 


~~~*~~~
Eğer kafasını ya da kalbini ezersen, ölümsüz bir saf kan bile itaatkar biri haline gelir.
~~~*~~~  


Yuri'nin geçmişi oldukça şaşırtıcıydı benim için çünkü bir şeyler bekliyordum ama bunu beklemiyordum. Özellikle de Kaname ile olan ortak geçmişi baya şaşırtıcıydı. 

Saf kan adetleri sinir bozucu... umarım onlarda geleneklere uymazlar çünkü uydukları nokta da benim için bu seri biter... bu kitapta o detayı görünce açıkçası bir durdum. 

Dayanamayıp söyleyeceğim zaten okuyan bilir ama yine de spoiler olmasın detay vermeden üstten anlatayım. Saf kan vampir geleneğine göre kardeşler evlenebiliyormuş... Allah'ım... asla kabul edemeyeceğim bir şey bu eğer serinin ilerleyen kitaplarında bu konuda gerçekleşmeler olursa işte o noktada bırakabilirim seriyi... ki zaten şuan bir tereddütüm de var...  ayy bilemiyorum. 

Çok uzatmayayım çünkü spoiler vereceğim çok fazla detay var o yüzden susuyorum. Bahsettiğim o gelenek ne yazık ki puan kırmama neden oluyor. 

Kitaba dair puanım 5 üzerinden 4 yıldız. 🌟🌟🌟🌟


~~~*~~~
Benim hislerimi fark ettiğin halde... Ben senin hislerine karşılık veremedim. Onun için sana vücudumun kanını ve etini sunacağım. 
Bu tam vampirlere göre bir aşk, değil mi?...
~~~*~~~  




Kitabın adı       : Vampir Şövalye - Cilt 8
Yazarı              : Matsuri Hino
Yayına Hazırlık : Zeynep Kopuzlu Taşdemir, Ebru Ersin
Sayfa Düzeni    : E. Bahar Mete
Seri Bilgisi        : Vampire Knight #8
Yayınevi           : Akıl Çelen Kitaplar
Sayfa sayısı      : 192

Kitabın tanıtım yazısı: 

Tanınmış bir okul olan yatılı özel Cross Akademisinde gündüz ve gece dersleri bir arada bulunuyor. Gündüz derslerine sıradan öğrenciler devam ederken elit bir grup olan gececi öğrencilerin hepsi birer vampir!! Gündüzcüler için vampirlerin varlığı da gece derslerinin gerçek yüzü de kesinlikle bir sır. Bu büyük sırrı iki kişi korumakla görevli, Yuki ve Zero, onlar Akademinin Koruyucuları!! Gece sınıfının sınıf temsilcisi saf kan vampir olan Kaname ise bu önemli görevde Yuki ve Zero'nun en büyük destekçisi.

Yuki kanla kaplı bir kâbusta azap içinde kıvranırken, Kaname yardım etmek için usulca yanına sokulur. Artık uyanma vaktinin geldiğini söyleyerek dişlerini onun boynuna geçirir. Yukinin hafızası geri gelir ve gerçekler ortaya çıkar! Bu gerçek karşısında şaşkına dönen Zeronun doğrulttuğu silahın hedefindeki kişi kim? Planını yavaş yavaş devreye sokarak harekete geçen Ridonun gizli amacı ne?

Manga tutkunlarının merakla beklediği Vampire Knight- Vampir Şövalye, mangayı Türkçe okumak isteyenler için 8. cildiyle raflarda!





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın