3 Aralık 2023 Pazar

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Aralık 2023 - Part 1

Bu kız kasım indirimlerini yine kullandı ve birkaç kitap daha aldı. Birkaç dediğime bakmayın baya çok aldım ama olsundu muhtemelen bu ay başka kitap almayacağım... yani umarım... 😇

Kitaplarımı Amazon, Hepsiburada ve Tamadres sitelerinden aldım. 

Tamadres sitesinden ilk defa aldım ve aşırı hızlı geldi, yani bir pazar akşamı sipariş verdim ve çarşamba elimdeydi öyle hızlıydı. O yüzden orayı da favori sitelerimden birine ekledim 😇

Bu arada bazı indirimleri instagram (@illekitap) sayfamızda da paylaşıyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. Bir çoğunu aralık ayı okuma listeme alacağım bu ay biraz zor sıkıştıramam araya ama aralık ayı için kesinlikle sıkıştıracağım. 

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇

 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın