1 Aralık 2023 Cuma

0 Kasım Ayı Nasıl Geçti?


 Selam millet.... 

Nasılsınız? Ben çokça yorgunum ama ölmedim ayaktayım da 🙈 Aşırı bir iş yoğunluğum var geç saatlere kadar çalışıyorum ama bu sırada hem bloga, hem bloggerlara hem de kitaplara da zaman ayırıyorum bu yüzden kendimi biraz da takdir ettim her şeye yetişebildim en azından öyle olduğunu düşünüyorum. 😇 lütfen yetişemediysem de bozmayın beni kendimi böyle kandırayım bir süre daha  😂

Kasım ayınız nasıl geçti sizin? Ben baya bir şey yapmışım gibi geliyor, paylaşımlara baktığımda baya aktifmişim sanırım blogda, aferin bana 😇

Kasım ayına 2 blogger röportajı sıkıştırmışım aslında her ay bir taneydi ama sanırım çok heyecanlıyım bu konuda, bu yüzden bu aya iki tane sıkıştırmışım. Asla pişman değilim. 😇

Yine uslu durmadım birçok kitap aldım, kitaplığımda yer kalmadı sanırım azıcık temizlesem iyi oalcak ama kıyamıyorum da... Ama yenilere de yer açmak zorundayım... Birkaç kitabı daha elemeliyim bu  arada elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇

Yine kitap alışveriş videolarımı YouTube hesabımda paylaştım, Takip etmek isterseniz YouTube kanalımı buraya bırakıyorum. Youtube Kanalım  

Bu aya 3 tane de film yorumu sıkıştırmışım. Aslında 5 tane film izlemiştim ama onları paylaşmaya vakit bulamadım belki aralık ayında paylaşım yaparım yeni izlemiş gibi hahahah itirafını da önceden yapıyorum ama yorumun başını yazarım kasımda izledim diye 😂 

Neyse çok konuştum şimdi şöyle bir özet bırakayım. 
Okuduğum, izlediğim her şeyin yorumu blogda var, detaylı yorumlara ve alıntılara bakabilirsiniz. Röportajın da linkini aşağıya bırakacağım. 😇

Neler Okudum

3 / 5       Dustin Thao - Sam, Orada mısın?
3,5 / 5     Rina Kent - Yalanın Yemini
4 / 5       Rina Kent - Yalanın Cazibesi
4 / 5       Rina Kent - Yalanın Yangını
4 / 5       Mehmet S. Bozok - Seryaver Salih Bozok 
3 / 5       Tessa Bailey - Ölümcül Tatil
5 / 5       Heather B. Moore - Çamurda Açan Nilüferler
4 / 5       Stephanie Laurens - Şeytanın Gelini
5 / 5       Ella Maise - Jason Thorn'u Sevmek

 

Röportajlar

Dallas Books Blogu Röportajı          TIKLAYINIZ
Son Sayfası Hayat Blogu Röportajı  TIKLAYINIZ




Film Yorumları

Aynalar - Film Yorumu          TIKLAYINIZ
Tin ve Tina - Film Yorumu      TIKLAYINIZ
Rahibe Ölüm - Film Yorumu   TIKLAYINIZ




İşte Kasım ayı da geçti gitti. Aralık ayına giriyoruz. Umarım hepiniz için bol kitaplı ve güzel geçer. Kendinize dikkat edin havalar bir soğuk bir sıcak hasta olmayın. Sıkı sıkı giyinin 😇💜




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın