20 Mayıs 2024 Pazartesi

2 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Mayıs - 2024 Part 2

Kitapyurdu kargom da geldi, zaten bu da sondu bu ay için başka kitap almayacağım. Aslında alacağım Martı Yayınları kitapları birikiyor ama ona da iyi bir indirim yakalamam lazım. 😇 

Kitapyurdun'da her ay düzenli alışveriş yaptığınızda ekstradan %5 indirim veriyor ve daha güzeli de eğer gümüş üye olursanız %5 indirim daha alıyorsunuz. 😇 bunu araya sıkıştırayım belki ilginizi çeker. 

İndirimleri duyurmaya Instagram (@illekitap) sayfamızda paylaşmaya devam ediyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇

 


2 yorum :

  1. keyifli okumalarr ben de bu ay cursedü aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beklentimizi karşılar o seriyi çok merakla aldım :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın