16 Mayıs 2024 Perşembe

0 Kitap Tanıtım Youtube Videosu / Rebecca Yarros - Dördüncü Kanat

Bu kız fiyatına milyon tane laf ettikten sonra Dördüncü Kanat kitabını aldı. Bir de ciltli aldı ama şöyle bir durum var sıkı bir indirim yakaladım. Sizin yeriniz de olsam indirim yakalarsanız asla es geçmeyin 😇

Bu kitabı yorumlarına çok güvendiğim bir arkadaşım aşırı tavsiye etti ve bende dayanamadım aldım. Hazır ikincisi çıktıktan sonra bari okuyayım dedim. Bu aya sıkıştıracağım kitap olacak. 

Bu arada bu kitaba dair bir tanıtım videosu çektim çünkü kitabın tasarımı çok güzel. Evet fiyatı çok güzel ama fiyat-performans-görsellik kombinine bakıldığında fiyatı da normal gelmiyor değil hani... Ama yine de çok yüksek 😇

Bu arada dediğim gibi 2. kitap da çıktı ve onun fiyatı bundan da yüksek indirim takip edelim hep beraber 😇 

Bu arada bu kitapta bugün gelen siparişimden biriydi. Şansa BKM alışverişimle beraber geldi 😀




 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın