9 Ağustos 2024 Cuma

0 ALINTILAR // Julia Quinn ve Shonda Rhimes - Kraliçe Charlotte



Kitabın yorumu için tıklayınız!






"Git," dedi Charlotte onu sevecen bir şekilde dürterek. "Ne kadar çabuk dans edersen, o kadar çabuk eve gidip yalnız kalabiliriz."

"Zihninin çalışma şeklini seviyorum."

Charlotte ışıl ışıl bir yüzle ona baktı. 

"Ama önce, sanırım yapmamız gereken bir şey daha var." 

"Ah? Neymiş o?"

George gülümsedi. "Öp beni."

"Ya da sen beni öpebilirsin."

George bunu düşünüyormuş gibi yaptı. "Hayır, bence sen beni öpmelisin."

"Ah, pekala." Parmak uçlarına kalktı ve yanağına küçük bir öpücük kondurdu.

Nefes kesecek bir öpücük.

"Sadece gerçek bir eş, izleyicilerin gözü önünde bunu yapardı," dedi George sessizce.

"Ben gerçek bir eş miyim?"

"Sonsuza kadar," diye söz verdi George. 

*****

"Galiba onu seviyorum," diye fısıldadı Charlotte.

"O zaman onun için savaşmalısın."

Charlotte sertçe başını kaldırdı. "Bunu ona söyledim zaten. Ondan benim için savaşmasını istedim."

"Belki de bunu deniyordur," dedi Agatha. "Kendi yöntemleriyle."



*****

"Charlotte, dinlemiyorsun."

"Dinliyorum. Benim için keşke gelmeseydin dediğini duydum. Gitmemi istediğini. Beni görmek istemediğini de."

"O zaman dinle," diye rica etti.

"Duymadığım şey ise beni sevmediğin."

George tamamen hareketsiz kaldı. 

"Kendi başıma acı çekip bir eş ve kraliçe olarak başarısız olduğumu düşünüyordum çünkü hastalıklıymışım gibi benden kaçıyordun. Sonra bugün birden aklıma başka bir neden olabileceği geldi. Daha iyi bir neden. Belki de beni sevdiğin için uzak duruyordun."

Bir adım daha yaklaştı. "Beni seviyor musun?"

"Seni korumaya çalışıyorum."

"Beni seviyor musun?"


*****

"Charlotte sen..."

"Beni seviyor musun?" diye sordu neredeyse ağlayarak.

İşte olmuştu. Yalvarıyordu. Gururunu, kalbini, sahip olduğu her şeyi verip kendini çırılçıplak bir şekilde onun önüne sermişti ve...

"Seni seviyorum," Kelimeler sanki ruhundan koparılmış gibiydi. Bunca zamandır içinde saklıyor, kendi kalbini inkar ediyordu. Gözleri yaşlarla dolarken Charlotte bunu onun gözlerinde görebiliyordu. 

"George," diye fısıldadı.

"Hayır. Bırak bitireyim. Duvara tırmanmaya çalıştığını gördüğüm andan beri seni çaresizce seviyorum. Sen yokken nefes alamıyorum." George onun yüzünü avuçlarının arasına aldı. "Yüreğimde sen varsın."



 

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın