1 Ağustos 2024 Perşembe

1 Temmuz Ayı Nasıl Geçti? // 2024


 Selam millet 😄

Tam da sakinken, ay sonuna doğru her ne kadar yoğunlaşmış olsam da başlardaki sakinlikle baya güzel okumalar yaptım. Hatta yetmedi bir tane de anime izledim. 

Benden mutlusu yok şuanda 😄

Bir de kitap alışverişlerim için video çekip youtube kanalına attım. Bunu alışkanlık edinmeye çalışıyorum ama bazen çok üşeniyorum o yüzden boş veriyorum da zaman zaman 😇

Bir de çok fazla kitap aldığım için aldıklarımı sığdırabilmek için kitaplığımı boşaltmak adına elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇 Koymaya da devam edeceğim çünkü alma hızım okuma hızıma yetişmiyor bunun yanında da aldıklarım kitaplığa da yerleşemiyor bu yüzden okuduklarımdan tekrar okumayacaklarımı satışa uygun fiyatlara koyacağım. Kitaplar orijinal ve bir kere okunduğunu da araya sıkıştırayım. 

Bu arada anime izlemekten keyif aldığımı fark ettim bir kere daha, tavsiyeleriniz varsa yazın mutlaka izlerim bir ara. Ancak şuanda bir iki haftalık iş yoğunluğum ve bir tatil kaçmağım olacağı için muhtemelen ne okuyabilirim ne de izleyebilirim ama olsundu not alırım kenarda durur mutlaka izlerim. 😇

Şimdi "neler okudum neler izledim" kısa özetini aşağıda yazıyorum. 
 


Neler Okudum

4 / 5       Vi Keeland - Sonsuz Mutluluklar
3.5 / 5     Victoria Alexander - Sonunda Ben de Sevdim
3.5 / 5     Cora Reilly - Onur
4.5 / 5     Cora Reilly - Görev
5 / 5       Danielle Lori - En Karanlık Günah
4 / 5       Emma Scott - Son Sürat 
4 / 5       Emma Scott - Her Şeyiyle
2.5 / 5     Lucy Score - Riley Thorn ve Ölü Komşusu
5 / 5       Brynne Weaver - Cellat & Karakuş
4 / 5       Neva Altaj - Çalıntı Dokunuşlar

 


Neler İzledim

My Happy Marriage (anime)         TIKLAYINIZ


Temmuz ayı bu şekilde geçti. Umarım sizin de ayınız çok dolu, güzel ve mutlulukla geçmiştir.  😇💜




1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın