1 Ekim 2024 Salı

0 Eylül Ayı Nasıl Geçti? // 2024


 Selam millet 😄

Bir ayı daha geride bıraktık ve sonunda sonbahara girdik. Sizleri bilemiyorum ama ben İstanbul'dayım ve buraya sonbahar bir anda geldi. Havalar soğudu tam da kahve kitap ikili için keyif zamanı başladı diyebilirim. 

Tabi Eylül ayında ara ara böyle havalar olsa da, güzel bir okuma-izleme ayı geçirdiğimi düşünüyorum. Çünkü iş yoğunluğumun olmadığı her an ya bir şeyler okudum ya da izledim sonucunda da dolu dolu bir ay oldu benim için. 

Bir de devamlı kitap aldığım için aldıklarımı sığdırabilmek için kitaplığımı boşaltmak adına elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇 Bazıları yeni kitaplar bile olabiliyor, hepsi orijinal ve genelde bir kere okunmuştur.

Şimdi "neler okudum" ile "neler izledim" kısmının kısa özetini ve puanlarımı aşağıda yazıyorum. 

Ama bir şey söyleyeyim mi baya bir şeyler izlemişim şimdi link paylaşırken fark ettim. Okumanın yanı sıra kendimi filmlere ve dizilere de vermişim. 😇

 


Neler Okudum

3 / 5       Neva Altaj - Parçalanmış Ruhlar
2.5 / 5     Becca Ritchie & Krita Ritchie - Seninle Birlikte
4 / 5      =  Lisa Kleypas - O Yaz
4 / 5       Emery Rose - Vahşi Aşk
4 / 5       Emery Rose - Tatlı Kaos
4 / 5       Gülben Sakar - Doksan Artı Dört 1
3 / 5       Gülben Sakar - Doksan Artı Dört 2
3.5 / 5     Vi Keeland - Yanlış Numara
3.5 / 5     Aşkın Nur Karataş - Şehvet Dersi
2.5 / 5     Gökçen Koçan - Onsra Nar


Neler İzledim

Kalplerimiz Bir (Purple Heart)       TIKLAYINIZ
İyilik ve Kötülük Okulu                  TIKLAYINIZ
Damsel                                        TIKLAYINIZ
Fate: The Winx Saga (2. Sezon)     TIKLAYINIZ
Transformers One                        TIKLAYINIZ
 


İşte benim ayım bu şekilde geçti. 10 kitapla ve 1 diziyle ve 4 filmle ayı kapattım.
Umarım sizin de ayınız çok dolu, güzel ve mutlulukla geçmiştir.  😇💜



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın