1 Ekim 2019 Salı

4 Eylül - 2019 / Neler Okudum?

Bu ay ne yazık ki sadece 4 kitap okudum. Kardeşimin düğün telaşı sonrasında tatil keyfi falan derken kitap ne yazık ki okuyamadım. Tatilde kitap okuyabilenlere hep özenirdim yanıma 4 kitap aldım okumak için ama ne yazık ki bir tanesini zor bitirdim. 

4 kitap nedir yahu? 

Resmen kendi kendimi kınadım ve hayal kırıklığı yaşadım. En kötü geçen ayımdı sanırım. Ekimde bolca acısını çıkartmayı planlıyorum umarım yapabilirim. 

4 kitap ve toplamda 1453 sayfa okumuşum. Çalışırken daha fazla kitap okuyormuşum bu ay onu fark etmeme neden oldu. 

Her neyse, okuduğum her bir kitabın detaylı yorumları blogumda yer alıyor ve instagram adresinde de özet yorumları paylaşıyorum. 

Şimdi neler okuduğuma gelirsek;

  • Moira Young - Kan Kırmızı Yol                  = puanım 4/5     
  • Moira Young - Asi Yürek                            = puanım 4,5/5     
  • Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna    = puanım 5/5     
  • Bihter Saatçi - Mühür Kıran                        = puanım 4/5    




Umarım sizin de aylarınız bol kitaplı geçiyordur.



Okumayı bırakmayın :) 

4 yorum :

  1. Sonuçta kimimiz öğrenci, kimimiz bir işte çalışıyoruz. Çocuklarıyla, eviyle uğraşanlarımız var. Hayat meşgalelerden ibaret sonuçta. Bu şartlarda ben ayda dört kitap okumayı kendi adıma yeterli görüyorum. Tatilde ise genelde kitap okuma oranı bir çok kişide daha az oluyor. Bu yüzden siz hayal kırıklığı yaşasanız da ben sizi tebrik ediyor. Okuduğunuz kitaplar arasında yalnızca Kürk Mantolu Madonna'yı okudum. Çok beğendiğim bir kitaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için, motive oldum açıkçası :) Kürk Mantolu Madonna benim de çok beğendiklerimden biri.

      Sil
  2. 4 kendinden önce gelen diğer üç rakamdan büyük. Olayı böyle değerlendirmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız, bardağın dolu tarafını da görmek lazım :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın