28 Ekim 2019 Pazartesi

0 Köy Okullarına Yardım - Ekim 2019

Biliyorsunuz ki köy okullarında çoğu küçüklerin imkanları ya yeni kitaplar almaya yeterli olmuyor ya da okullarında yeterli donanıma sahip kütüphanelere sahip olamıyorlar. Bu durumda iş biz bilinçli okurlara ve yardım severlere düşüyor. 

Bir arkadaşımın yeğeni Şanlıurfa'da Viranşehir ilçesindeki köy okuluna öğretmen olarak atandı ve yeterli hikaye/masal kitapları olmadığından dolayı okuyamadıklarını, bazılarının da okumayı unutmak üzere olduklarını duydum.Ben her türlü imkana sahipken onların sahip olamaması beni oldukça çok üzdü ve elimden bir şeyler yapabilecek imkan varken durup izlemek istemedim. Bunun için bu ay onlar için de alışveriş yaptım. 

Neler aldığımı söylemeden önce eğer ki sizlerde küçücük bir yardım da bulunmak istiyorsanız, Halimeyle yani instagramdan tanıdığımız  bircatlakokur ile iletişime geçin. 

Küçüklerim için aldıklarıma gelince, işte o kitapların listesi

Maviçatı Yayınları'ndan 
  • Teknedeki Üç Adam - Jeorme K. Jerome
  • Dr. Ox'un Deneyi - Jules Verne
  • Görünmez Adam - Herbert George Wells
  • Kayıp Dünya - Sir Arthur Conan Doyle
  • Kimsesiz Kız - Hector Malot
  • Bir Gazetecinin Yolculuk Notları - Jules Verne
  • Bir Noel Şarkısı - Charles Dikens
  • Oz Büyücüsü - Lyman Frank Baum
  • Göklerin Hakimi - Jules Verne
  • Konuşan Kuş - Hasan Yiğit
  • Akıllı Kız - Hasan Yiğit
  • Kedicik - Hasan Yiğit
  • Altın Çocuklar - Hasan Yiğit
  • Denizden Bulunan Çocuk - Jules Verne
  • Dünyanın Ucundaki Fener - Jules Verne
  • Çalınan Taç - Mark Twain
  • Beowulf 
  • Lord Jim - Joseph Conrad

Bir sürü kitap almış gibi görünüyor ki öyle de ancak şunu söylemeliyim masal kitaplarının fiyatları cidden çok uygun o yüzden bizim bir kitaba verdiğimiz parayla en az 5 tane masal kitabı alabilirsiniz. O yüzden küçüklerimize yardım edin sizlerde. 

Onların yüzünde oluşacak küçük bir gülümsemeye siz de vesile olun :) 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın