1 Ekim 2019 Salı

0 Yeni Kitaplarım - Ekim 2019

Bu aya da yeni aldığım kitaplar ile girdim diyebilirim. Pegasus Yayınları yine n11.com satış sitesinde oldukça iyi bir kampanya yapmış ve setleri oldukça uygun fiyata satıyordu ve bende dayanamadım ve aldım. Toplamda 5 set aldım  yani 5 farklı seri aldım. 

Kimisi fantastik, kimisi bilim kurgu, kimisi romans ve kimisi polisiye olmak üzere birçok serisi var satışta bir bakın derim. 


Neler aldığıma gelirsek; 
  • Lauren Conrad  - Küçük, Tatlı Yalanlar
  • Lauren Conrad  - Los Angeles Şekeri
  • Lauren Conrad  - Huysuz ve Tatlı
  • Kasey Michaels - Alev Alev
  • Kasey Michaels - Sımsıcak
  • Kasey Michaels - Nefes Nefese
  • Kathryn Caskie - Aşk Gecesi
  • Kathryn Caskie - Aşk Esiri
  • Kathryn Caskie - Aşk Bahsi
  • Jennifer Rush - Amnezi
  • Jennifer Rush - Bellek
  • Jennifer Rush - Diriliş
  • Gena Showalter - Kördüğüm
  • Gena Showalter - Karmakarışık
  • Gena Showalter - Kalpsiz

Serilere dair beklentim çok yüksek özellikle Kasey Michaels serisine dair çünkü çok iyi yorumlar okudum. Umarım beğenirim. Okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklemede olacağım. Eğer o indirimde almamı ve yorumlamamı istediğini seriler varsa yazın bana kampanya devam ediyorsa alırım ve okuma programıma sokarım :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın