18 Eylül 2020 Cuma

2 Yeni Kitaplarım - Eylül 2020

Dur durak bilmeden almaya devam ediyorum artık okumadığım kitaplara kitaplıkta yer açmaya çalışmak çok zor olmaya başladı. Ama hep çok güzel kitaplar çıkıyor ve ben kendimi almaktan durduramıyorum.  Bir süre kitap almayacağım dediğimde hep bir sonraki ay aldım... ama sanırım bu sene covit-19 sebebiyle fuarlar pek olmayacak gibi ben de onun acısını şimdiden çıkarıp bir sürü kitap alıyorum :) kendimi böyle kandırıyorum :D itiraf ediyorum. 

Her neyse neler aldığımı ve nerelerden aldığımı söyleyeyim ben :) çoğunluğunu kitapsepeti.com adresimden aldım ama tabi ki benim alışverişimden sonra yeni çıkanlar vardı ve arkadaşım Çiğdem'in (insragram: eserekliokur) doğum günü de olunca hem ona hediye alayım hem de kendime alayım diyerek bir de kitap365.com'dan alışveriş yaptım. Dolayısıyla bazı kitaplardan ikişer tane görünüyor :) 

Bu arada kitapsepeti.om'dan 150 tl üzeri alışverişlere Yara İzi Kral'ın özel basımını hediye veriyorlardı benim de elime böyle geçti bu kitap. Yoksa seriyi okumuyorum, hiç okumadım, kitaplarını bile almadım... okumayı da planlamıyorum da... 




Neler aldığıma gelirsek; 

  • Elle Kennedy - Takip
  • Stephenie Meyer - Gece Yarısı Güneşi 
  • Mariana Zapata - Lukov'dan Sevgiler
  • Monica McCarty - Avcı
  • Raphaelle Giorano - Mutluluk Sen Hayatını Değiştirince Gelir
  • Caitlin Kittredge - Gece Hayatı
  • Penelope Ward - Sen Bana Yasak
  • N. G. Kabal - Bugün Adımı Sen Koy
  • Leigh Bardugo - Yara İzi Kralı



Böyle listelenince çok da almamışım gibi görünüyor :) Neyse, ilknokta.com'dna yaptığım alışveriş henüz gelmedi oradan da 3 kitap aldım. Her siteye el attım bu ay, umarım önümüzdeki ay bir şeyler almam da elimdekileri azıcık azaltırım. 

Bu arada aralarında okuduklarınız var ise yorumlarınızı beklemedeyim. 


2 yorum :

  1. ben elimdekileri bitirmeden kitap almama disiplinini kendime kazandırdım, zorladı ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bende yapabilsem, elimde okumadığım onlarca varken hala alıyorum :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın